CCCC Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal kjøpe meg dette spillet når jeg får tak i wii snarest mulig (eneste grunnen til jeg kjøper wii er zelda spillet, og det som kommer) men har et par spørsmål. Har ikke spilt Zelda siden N64 gleder meg som en liten unge, ligner menyene? Altså at man kan se hvilke drakter støvler å andre ting man mangler? Går det ann å samle hjertebiter osv? Hvordan er handlingen i spillet bestemmer du en del selv eller har du bare en vei å gå? Å er det noen som har gjennomført spillet allerede? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg trakk bare wiimoten opp når jeg fikk fisk. Prøvde å gjøre sveive-bevegelser, men da bare mista jeg. Men når jeg trakk opp snøret og holdt det oppe mens fisken var på så funka det bra! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har dere agn på når dere fisker? Har lett meg ihjel etter agn. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har ikke funnet noe agn jeg heller ennå. Regna med at jeg kanskje kunne skaffe det i "butikken" litt senere. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Man kan skaffe det i butikken etter at man har fått fisk ja. For å få opp fisken må man nykke til med Remoten. Jeg fikk ikke noe fisk i begynnelsen, men fikk flere på rad da jeg fant ut man måtte ta litt i og ikke være forsiktig. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare dra stangen (wiimoten) opp og hold den oppe så får du fisken opp av vannet til slutt.. Er ihvertfall det jeg leste i manualen mener jeg.. Kanskje noen kan gidde og lese den også så dere slipper å spørre så enkle spørsmål? Sitter bom fast selv her nå men prøver litt til før jeg gir opp.. - hsds Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Den første fiskestanga er som noen har nevnt uten snelle, det er bare å løfte stanga helt opp når du får fisk. Om man tar en flaske og bruker det med bikuben etter den er knust kan man bruke det som agn står det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Fisking i starten er lett og morro. Som sagt før, ved fisk på kroken er det bare å holde wiimoten opp og vips, fisken kommer opp. Endret 9. desember 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
arlion Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 så noen spurte om man kunne save utenfor checkpoints, så heller ikke noe svar, så kan vel legge det inn selv anyways: trykk på det lille pluss tegnet på Wii kontrollen og menyen kommer opp :-) Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 er det noen som har kommet til forest tempel?...jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre med den lille gutten og apen som er fanget i et bur rett utenfor inngangen til forest tempel...hjelp? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor du må få tak i en lampe, den gode gammle lampa, ta til venstre i stedet for å gå inn i hulen, da finner du en mann som gir deg den og jeg oppdaget at jeg gjorde en liten feil lesing hehe, hvis du er rett ved buret er det ikke være en å hammre løs på det. Endret 9. desember 2006 av arlion Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) har fått tak i den, men hva skal jeg så gjøre? edit: ahh, takk, går å prøver Endret 9. desember 2006 av Krø||e Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Anbefaler tråstarter å legge inn denne zelda guiden på førsteposten. Svært mye hjelp der, men ikke bruk den før du står fast etter å ha lett ei god stund, ødelegger litt av morroa Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Okei dette e 3 gang eg prøver. Fikk wii og zelda på fredag men kom bare til fiskinga. Der har jeg stått fast i 3 timer nå. Fått ca 6 napp på 3 timer og den ene fisket jeg opp. 2 fisker er vel det man trenger for å gjøre katten fornøyd. Kan noen værsåsnill fortelle akkurat hvordan dere gjør det når dere fisker? om agnet skal være underoverflaten? Hva dere gjør når det napper? Sorry, men er ganske desperat nå, vil bare komme forbi fiskinga og game zelda:p Lenke til kommentar
arlion Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 når duppen går under venter jeg et halv sekund før jeg rykker til med full styrke på kontrollen, funka fint for meg hehe Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Men når man rykker til, kommer ikke duppen over vann da? Da kan vel ikke fisken bite på Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Man skal ikke nappe til før man har fått fisk, det er da duppen går under vann, men venter man for lenge stikker fisken av. Er bare timing dette her. Kanskje prøve en annen metode om du ikke får det til etter 3 timer? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Guide for fisking, første gang: Trykk B for å slenge ut snøret. Vent til dubbet forsvinner under vann. Trekk Wiimoten opp slik du gjør med en vanlig fiskestang. Hold den slik til fisken spretter opp på land. Første fiskinga er bare en lek, ingen konting med knapper eller snurring med nuchuken. Bare trekk wiimoten opp og hold den der til du får fisk, enkelt og morro Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Aaargh, hvordan gir jeg fisken til katten?? Sitter bom fast nå Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 er det noen som har kommet til forest tempel?...jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre med den lille gutten og apen som er fanget i et bur rett utenfor inngangen til forest tempel...hjelp? 7462482[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg slo bare løs på buret jeg, fungerte fint Aaargh, hvordan gir jeg fisken til katten?? Sitter bom fast nå 7468603[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg fisket rett ved siden av katten, og når jeg dro opp fisken tok katten tak i den automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå