Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

ble nettop ferdig med spillet og lurer på noe

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er det ikke mulig å fortsette i spillet f.eks ta sidequests etter man har blitt ferdig med hovedhistorien? satt og ventet på at rulleteksten og den lille videosekvensen skulle bli ferdig, så står det "the end" også tror jeg at jeg trykka på B så kom jeg tilbake til starten av spillet (der hvor du skal trykke A+B). ikke noe mulighet til å save eller noe sånt, må jeg loade siste save og gå ut av slottet for å kunne gjøre de andre tingene? hadde gledet meg til å kunne fortsette spillet med å fiske og samle poe souls osv etter at historien var fullført :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ble nettop ferdig med spillet og lurer på noe

Er det ikke mulig å fortsette i spillet f.eks ta sidequests etter man har blitt ferdig med hovedhistorien? satt og ventet på at rulleteksten og den lille videosekvensen skulle bli ferdig, så står det "the end" også tror jeg at jeg trykka på B så kom jeg tilbake til starten av spillet (der hvor du skal trykke A+B). ikke noe mulighet til å save eller noe sånt, må jeg loade siste save og gå ut av slottet for å kunne gjøre de andre tingene? hadde gledet meg til å kunne fortsette spillet med å fiske og samle poe souls osv etter at historien var fullført :(

7706942[/snapback]

Nei, dessverre. Det er som alle andre Zelda spillene, at man ikke kan fortsette etter å ha tatt siste boss. Så på en måte kan man ikke fullføre spillet via save games, bare via erfaring :p. For å fortsette kan man bare loade rett før du tok siste bossen, og samle andre ting.

Lenke til kommentar

Sorry hvis dette spørsmålet allerede er lagt ut fra før, men jeg gidder ikke lese alle nå...

I det jungeltempelet har jeg fått tak i tre aper men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre!!

Jeg har sett flere vind ting, så jeg antar at dette er stedet man lærer å skyte en virvelvind, men hvor??

Please svar

Lenke til kommentar
Sorry hvis dette spørsmålet allerede er lagt ut fra før, men jeg gidder ikke lese alle nå...

I det jungeltempelet har jeg fått tak i tre aper men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre!!

Jeg har sett flere vind ting, så jeg antar at dette er stedet man lærer å skyte en virvelvind, men hvor??

Please svar

7715755[/snapback]

klikk her og last ned. Bla til side 15 i dokumentet. Finn det aktuelle rommet og hopp til det rommet og les

Lenke til kommentar
Det første(troor jeg), springer rundt sammen med to apekatter og finner ikke ut hvor jeg skal :D

Stopper opp med de jævla broene som snurrer rundt

7483733[/snapback]

Løp tilbake og prøv noen av de andre dørene.. Du skal finne 2 apekatter til.. Let etter et rom med mye gress, og noe bebyggelse av tømmer.. Her møter du også på noen planter du ikke kan ta med sverdet, og noen bombedyr. For å aktivere bombedyrene går du så nærme at de reiser seg, og setter kursen mot deg. Stopp dem med skjoldet, og de antenner. Plukk de opp og kast de inn i plantene du ikke kan ta med sverd.. :) Etter å ha tatt begge de to plantene, kan du åpne en kiste bak den ene, og hoppe over der den andre sto. På andre siden der er det en stor stein.. Spreng denne.. Der inne har du ape nr 3, og inn en dør til høyre for denne steinen (må klatre i noen planter) finner du ape nr 4. :)

7483767[/snapback]

takk

Lenke til kommentar

Please svar

7715755[/snapback]

klikk her og last ned. Bla til side 15 i dokumentet. Finn det aktuelle rommet og hopp til det rommet og les

7715808[/snapback]

ok fant det takk

Lenke til kommentar

Har nettopp fått Big Key i Sky Tempel og skal vel aktivere en vifte for å komme meg videre i det nordre rommet ganske i starten av tempelet... Klarte å hoppe rett ned i dette rommet etter å ha fått tak i nøkkelen, var det fryktelig dumt? Ser ikke helt hvordan jeg skal få aktivert brytern i taket nå. Må jeg gå HELE veien tilbake til det rommet, eller er det andre måter å fa aktivert vifta på?

Lenke til kommentar

Neida, i det store rommet, ser du 4 stk pillarer. 1 er avkuttet på toppen og i tillegg har den slike klarteplanter rundt seg. Bruk Clawshoten og kom deg opp der. Så ser du deg litt rund ved vifta, og vil se noe flere slik planter. Igjen, clawshot og opp dit. Du slo vel av vifta?

Så er det bare å leke Ethan Hunt, i reneste Mission Impossible stil rappelere ned og heng deg på kula som starter den andre viften.

Lenke til kommentar
Hvor og når er det man kan fiske i kanoen? Jeg er nettop ferdig i ørkenen og vil prøve å fiske litt her.

7719403[/snapback]

Dra til Zora stedet i menneskeform. I nærheten der du leier en kano er det ei dør inn til et fjell, du kan se det på kartet når du står utenfor kano-huset. Gå inn døra, så er det et fiskested der. Så drar du inn til et hus og leier deg en båt.

Ps: Det ligger ei tom flaske og et piece of heart et sted der som du må fiske for å få.

Lenke til kommentar
Jeg har rundet spillet og klart gannondorf og har bare en flaske.. How?

7719611[/snapback]

1. Flaske: Redd katten

2. Flaske: Kjøp lampeolje til 100 rupees

3. Flaske: Fisk med dubbel stanga ved fiskeplassen

4. Flaske: Fang 20 poes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...