Gastaa Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Trenger hjelp: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er visst noe jeg ikke har fått med meg nå... Prøver å komme meg inn i snøtempelet, og har fått tegningen av dama. Jeg har vært rundt og vist den til alle Zora'ene, og har fått med meg at det er noe med denne røde fisken, Reekfish. Men hva? og hvor? Endret 9. januar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Trenger hjelp: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er visst noe jeg ikke har fått med meg nå... Prøver å komme meg inn i snøtempelet, og har fått tegningen av dama. Jeg har vært rundt og vist den til alle Zora'ene, og har fått med meg at det er noe med denne røde fisken, Reekfish. Men hva? og hvor? 7681810[/snapback] Ta deg en tur ned fossen i Zora's domain, også svømmer du til nærmeste land, mot høyre, også fisker du der. Men om du ikke har fått Øreringen/Fiskekroken av Zora prinsen enda, må du vise tegningen til han. Han er ved graven til faren(?) sin i Kakariko graveyard. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk skal du ha.. Jeg prøvde faktisk å fiske der, men jeg har bare den fiskestangen man får helt i starten.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ta deg en tur ned fossen i Zora's domain, også svømmer du til nærmeste land, mot høyre, også fisker du der. Men om du ikke har fått Øreringen/Fiskekroken av Zora prinsen enda, må du vise tegningen til han. Han er ved graven til faren(?) sin i Kakariko graveyard. Moren og faren sin grav, som hun sier "my husband in life, King Zora". Men til hjelpen. Vis tegningen til Prins Ralis. Du finner han på kirkegården, der du fikk Zoras Armour. Vis han tegningen, og du får øreringen. Fisk etter reekfish, transform til ulv og lær deg reekfish lukten. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ok, etter å ha klart det meste selv, trenger jeg hjelp med... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den tredingsen til Ilia. Har sporet den tilbake til katta til Telma, og får beskjed om å gå ut sør i Hyrule om natta og se etter disse skjeletthundene. Nå har jeg drept mange av dem uten å lykkes, både som menneske og ulv. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ok, etter å ha klart det meste selv, trenger jeg hjelp med... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den tredingsen til Ilia. Har sporet den tilbake til katta til Telma, og får beskjed om å gå ut sør i Hyrule om natta og se etter disse skjeletthundene. Nå har jeg drept mange av dem uten å lykkes, både som menneske og ulv. Hva gjør jeg feil? 7697606[/snapback] Sikker på at du går ut på sør siden? Om natten skal det kommer en flokk opp av jorda rett foran trappen, og når du har drept alle de, kommer den opp. Det er ikke et spesielt antal du skal drepe, bare den lille flokken. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Trenger hjelp i 3. tempelet (vanntempelet). Får ikke tak i big keyen! Kommer meg altså ikke opp til kista.. Noen so kan si hva jeg må gjøre?? Endret 11. januar 2007 av TheValue Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Trenger hjelp i 3. tempelet (vanntempelet). Får ikke tak i big keyen! Kommer meg altså ikke opp til kista.. Noen so kan si hva jeg må gjøre?? 7699874[/snapback] Hadde litt problemer der selv ja Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ta på deg støvlene. Der du sprenger den steinen, der de bombefiskene respawner hele tiden, gå inn der og ta til høyre. Helt på bunnen er der en stein (i hjørnet). Spreng den og gå inn. Ta av støvlene og voila, der er en dør. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Takk, er kommet litt videre nå men kommer meg ikke ned til der kista er?? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har du kommet inn i rommet? Har du drept den tingen i vannbobla? Om du har gjort det, se i taket, der er en slik clawshot ting som du kan henge i, og når du gjør det åpner det seg slik at du kan rappelere nærmest, ned. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 OK Tusen takk for raske svar Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor skaffer man skjold, om det man hadde har brent opp? Og kan man skaffe ett som ikke er av tre? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor skaffer man skjold, om det man hadde har brent opp? Og kan man skaffe ett som ikke er av tre? 7700359[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er ikke sikker på om dette er korrekt men tror det er en butikk rundt death mountain som selger skjold. Det skal gå an og få et bedre skjold senere i spillet for 200 rupees men husker ikke hvor. Var en butikk det og Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor skaffer man skjold, om det man hadde har brent opp? Og kan man skaffe ett som ikke er av tre? 7700359[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I en butikk i Kakiriko Village, nederst i landsbyen. Mener man kan kjøpe jernskjold der også.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når du har ressurecta Kakariko village fra Twilight, åpner Malo general storen som ligger rett ved siden av den bakken som leder til hot springen. Der får du kjøpt Hylia Shield, som er av metal og ikke brennr opp. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ok, etter å ha klart det meste selv, trenger jeg hjelp med... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den tredingsen til Ilia. Har sporet den tilbake til katta til Telma, og får beskjed om å gå ut sør i Hyrule om natta og se etter disse skjeletthundene. Nå har jeg drept mange av dem uten å lykkes, både som menneske og ulv. Hva gjør jeg feil? 7697606[/snapback] Sikker på at du går ut på sør siden? Om natten skal det kommer en flokk opp av jorda rett foran trappen, og når du har drept alle de, kommer den opp. Det er ikke et spesielt antal du skal drepe, bare den lille flokken. 7697881[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fant ut at jeg var på feil sted sør for Hyrule.. Lette i området nord for Ordon-provinsen, men jeg skulle altså være utenfor sørsiden av Slottsbyen... Takk likevel. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Henger litt fast på en snow peak, man skal åpne en dør ved å flytte på de 3 blokkene?? Fant det ut! Endret 12. januar 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Henger litt fast på en snow peak, man skal åpne en dør ved å flytte på de 3 blokkene?? 7705368[/snapback] Ja, riktig det. Men det må du klare på egenhånd, litt vanskelig å beskrive Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hjelpes meg og maria, er det noen som overhoder forsøker på pussel oppgavene i TP? Satte selv i noen timer med dette puzzlet i snowpeak ruins, og nappa hår etter hår fra en skalp under stort press (masse hår revet bort derfra i det siste) men klarte det da til slutt. You have been spoiled by the internett, hadde ikke denne luksussen før i "gamle dager" Ah whell, o uhellige dyr, jeg gir dere den hellige dommedag. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hjelpes meg og maria, er det noen som overhoder forsøker på pussel oppgavene i TP? Satte selv i noen timer med dette puzzlet i snowpeak ruins, og nappa hår etter hår fra en skalp under stort press (masse hår revet bort derfra i det siste) men klarte det da til slutt. You have been spoiled by the internett, hadde ikke denne luksussen før i "gamle dager" Ah whell, o uhellige dyr, jeg gir dere den hellige dommedag. 7706102[/snapback] Tihi, jeg brukte ikke internett. Og jeg syns de var kjempe lette, satt kanskje i 10 min. Har også tatt puzlesen oppe i fjellet, tre stykker. No problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå