Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp...

Klarer ikke å fange den fordømte reek fishen, hadde problemer når katta skulle ha fisk også, fikk hjelp av sønnen min da, ikke så veldig morsomt akkurat.

Hva gjør jeg galt? Har jo fiskestanga med duppen i vannet og får duppen til å gå opp og ned men ingenting skjer... har prøvd lenge nå

Lenke til kommentar
Hvordan kommer jeg meg over Great Hylian Bridge ?, den brenner :(

7655876[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare hopper over den med hest

7655976[/snapback]

Er ulv, så det går ikke, men ut av det, var bare å gå opp på kassene å hoppe ned av broen...

Lenke til kommentar
Hvordan kommer jeg meg over Great Hylian Bridge ?, den brenner :(

7655876[/snapback]

Bare hopper over den med hest

7655976[/snapback]

Er ulv, så det går ikke, men ut av det, var bare å gå opp på kassene å hoppe ned av broen...

7656099[/snapback]

Du skal hoppe oppå kassene, og hoppe ut fra brua. :p

Lenke til kommentar
Hjelp...

Klarer ikke å fange den fordømte reek fishen, hadde problemer når katta skulle ha fisk også, fikk hjelp av sønnen min da, ikke så veldig morsomt akkurat.

Hva gjør jeg galt? Har jo fiskestanga med duppen i vannet og får duppen til å gå opp og ned men ingenting skjer... har prøvd lenge nå

7655939[/snapback]

Du skal ikke fange den.

Du skal gjøre om til ulv når du har fått den opp av vannet. Så skal du ta 'Sniff' for å lære deg Reek-fish lukten slik at du kan finne veien fram i snøen.

Lenke til kommentar

@Reekfish

Vanlig fisking. B for å kaste linen, ved fisk rett Wiimoten mot taket. Når fisken er på land, bli til ulv, lær lukten og bruk den for å komme deg opp fjellet.

@Brennende Hylian bru

Dytt den ene kassen til rekkverket, klarte opp og hopp over rekkverket

@Udødelig skjellet i Arbiters grounds

Kombiner biler med bomber. Ta avstand, sikt og fyr. Den enkleste måten å gjøre det på.

Var det nå noe mer :p

Lenke til kommentar

Er i Gordon Mines(2 Tempelet trur jeg).. Trenger hjelp i rom 3!

Jeg kommer meg ikke forbi den store steinen jeg må trekke ut :(

Hva må jeg gjøre??

Fikk Zelda TP på fredag så har ikke kommet så langt enna :p

EDIT: Håper på raske svar..

Endret av TheValue
Lenke til kommentar

Om du tenker på den store steinen som sklir inn igjen, time det rett. Akkurat når lava strålen er på vei ned, slipper du lenka og springer som pokker, hopper over til den platformen du knerta den dodongoen, og hopper over rett ved siden av, til der du ser steinen sklir inn igjen.

Holder nå på med å spille gjennom TP for tredje gang siden jeg fikk det 8 desember. Hærligt spill.

Lenke til kommentar
Er det meninga at jeg skal følge etter Poesenes scent i Arbiter Grounds? Eller må jeg lete etter spesielle ting først?

7664329[/snapback]

Det er meninga at du skal følge etter Poesnes scent ja. Du skal drepe dem så flammene kommer tilbake der de skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...