ekwathne Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hvordan tar man den skjelett fyren for å åpne en dør i sand tempelet? 7655456[/snapback] Tranform til ulv og angrip han. Det er lett å ta feil av ulf og ulv. Endret 6. januar 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har jo gjort det også da, men jeg skal tenke litt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis det er de som livner opp igjen du mener: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må sprenge dem med bomber for å drepe dem skikkelig. Lenke til kommentar
clario Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan kommer jeg meg over Great Hylian Bridge ?, den brenner Lenke til kommentar
marian Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hjelp... Klarer ikke å fange den fordømte reek fishen, hadde problemer når katta skulle ha fisk også, fikk hjelp av sønnen min da, ikke så veldig morsomt akkurat. Hva gjør jeg galt? Har jo fiskestanga med duppen i vannet og får duppen til å gå opp og ned men ingenting skjer... har prøvd lenge nå Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan kommer jeg meg over Great Hylian Bridge ?, den brenner 7655876[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare hopper over den med hest Lenke til kommentar
clario Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan kommer jeg meg over Great Hylian Bridge ?, den brenner 7655876[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare hopper over den med hest 7655976[/snapback] Er ulv, så det går ikke, men ut av det, var bare å gå opp på kassene å hoppe ned av broen... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan kommer jeg meg over Great Hylian Bridge ?, den brenner 7655876[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare hopper over den med hest 7655976[/snapback] Er ulv, så det går ikke, men ut av det, var bare å gå opp på kassene å hoppe ned av broen... 7656099[/snapback] Du skal hoppe oppå kassene, og hoppe ut fra brua. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hjelp... Klarer ikke å fange den fordømte reek fishen, hadde problemer når katta skulle ha fisk også, fikk hjelp av sønnen min da, ikke så veldig morsomt akkurat. Hva gjør jeg galt? Har jo fiskestanga med duppen i vannet og får duppen til å gå opp og ned men ingenting skjer... har prøvd lenge nå 7655939[/snapback] Du skal ikke fange den. Du skal gjøre om til ulv når du har fått den opp av vannet. Så skal du ta 'Sniff' for å lære deg Reek-fish lukten slik at du kan finne veien fram i snøen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Åja er på det stadiet, trodde det var når du løp etter han fyren og så ble "tingen" satt i fyr. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 @Reekfish Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vanlig fisking. B for å kaste linen, ved fisk rett Wiimoten mot taket. Når fisken er på land, bli til ulv, lær lukten og bruk den for å komme deg opp fjellet. @Brennende Hylian bru Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dytt den ene kassen til rekkverket, klarte opp og hopp over rekkverket @Udødelig skjellet i Arbiters grounds Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kombiner biler med bomber. Ta avstand, sikt og fyr. Den enkleste måten å gjøre det på. Var det nå noe mer Lenke til kommentar
Sund Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Er i Gordon Mines(2 Tempelet trur jeg).. Trenger hjelp i rom 3! Jeg kommer meg ikke forbi den store steinen jeg må trekke ut Hva må jeg gjøre?? Fikk Zelda TP på fredag så har ikke kommet så langt enna EDIT: Håper på raske svar.. Endret 7. januar 2007 av TheValue Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om du tenker på den store steinen som sklir inn igjen, time det rett. Akkurat når lava strålen er på vei ned, slipper du lenka og springer som pokker, hopper over til den platformen du knerta den dodongoen, og hopper over rett ved siden av, til der du ser steinen sklir inn igjen. Holder nå på med å spille gjennom TP for tredje gang siden jeg fikk det 8 desember. Hærligt spill. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Takk for hjelpen ja, jeg synes Zelda TP er knakende BRA! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det meninga at jeg skal følge etter Poesenes scent i Arbiter Grounds? Eller må jeg lete etter spesielle ting først? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg henger fast i snow peak. Andre gang man skal leite etter den nøkkelen, et monster spruter snø, og finner ikke kule til den kanonen som er i samme rom som snømonsteret som spruter snø.?? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se på kartet i rommet med kanonen og snøskytefyren, det er et åpent vindu du kan klarte opp i. Så bruker du spaker til å flytte kulene mellom rommene. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det meninga at jeg skal følge etter Poesenes scent i Arbiter Grounds? Eller må jeg lete etter spesielle ting først? 7664329[/snapback] Det er meninga at du skal følge etter Poesnes scent ja. Du skal drepe dem så flammene kommer tilbake der de skal være. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har kommet gjennom vinduet, men kula kan bare skytes 2 steder og den går ikke mellom rommer?! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har kommet gjennom vinduet, men kula kan bare skytes 2 steder og den går ikke mellom rommer?! 7665448[/snapback] Gjør deg om til ulv og bruk Sense, så vil du kunne grave opp en kiste med nøkkel. Utenfor ved det snømonsteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå