Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Farme rupees til Magic Armor etter du har clearet alle Twilight sonene:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der du skyter deg opp med en kanon, inne i det rommet når du har skutt deg opp kan du ta en lek som koster 20 rupees, så kan du fly ned til ei trapp på vannet, på toppen ligger 100 rupees HVER gang du prøver.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Farme rupees til Magic Armor etter du har clearet alle Twilight sonene:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der du skyter deg opp med en kanon, inne i det rommet når du har skutt deg opp kan du ta en lek som koster 20 rupees, så kan du fly ned til ei trapp på vannet, på toppen ligger 100 rupees HVER gang du prøver.

7641108[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
På trinnet nedenfor ligger det en hjertebit. :)
Lenke til kommentar
Farme rupees til Magic Armor etter du har clearet alle Twilight sonene:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der du skyter deg opp med en kanon, inne i det rommet når du har skutt deg opp kan du ta en lek som koster 20 rupees, så kan du fly ned til ei trapp på vannet, på toppen ligger 100 rupees HVER gang du prøver.

7641108[/snapback]

Hvilket rom?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det rommet som er kjent for navnet "Cannon room glitch" eller et annet rom?
Lenke til kommentar
Farme rupees til Magic Armor etter du har clearet alle Twilight sonene:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der du skyter deg opp med en kanon, inne i det rommet når du har skutt deg opp kan du ta en lek som koster 20 rupees, så kan du fly ned til ei trapp på vannet, på toppen ligger 100 rupees HVER gang du prøver.

7641108[/snapback]

Hvilket rom?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det rommet som er kjent for navnet "Cannon room glitch" eller et annet rom?

7641232[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du skyter deg opp så går du ned stigen og snur deg, der ser du mange høns og en person.
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For å komme til Snowpeak temple, må du først snakke med hun jenta ved foten av fjellet og få en tegning. Denne tegningen skal du vise til Prinsen i Kakariko, som vil gi deg en øre ring som du bruker på fiskestangen. I Zoras domain, se de 2 store steinene, det er der du skal fange reek fish. Når du har fanget den, transform til ulv, og lær deg reekfish lukten. Denne bruker du til å navigere fjellet og finne Yeto.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hviken jente? Hun som har de båtene som går ned til Lake Hylia?

7641053[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Nei, hun ved foten av fjellet. I Zoras Domain går tar du til høyre når du kommer og følger veggen der til snowpeak. Der står det en jente som du må snakke med.

 

En annen god måte å få Rupiees på er å knerte grippene rundt om på feltet. Når du har knertet alle, dropper det ned noen hundre rupiees fra lufta.

 

Vet du finner slike gribber ved gravlundet i Kakariko, brua ved Hyrule Lake og Hyrule Field der du ender opp første gang som ulv.

Lenke til kommentar

Magic Armor:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Magic Armor er kort fortalt en rustning som gjør at du mister rupier i stedet for hit points når du blir truffet. Jeg fikk aldri bruk for den, men som komplettist må du jo ha den. Penger har man uansett mer enn nok av i dette spillet. Du får kjøpt den på Malo Marts nye filial i Castle Town, en sjappe som åpner etter at de har fått fikset broen inn til byen fra vest.
Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke videre fra dette puzzle spillet når man skal flyte de folka tilbake. UMULIG!! BLIR SÅ IRRITERT. BLIR LEI.

Ingen som har noe de kan gjøre så jeg kan klare dette? Er dette også siste gang jeg er ulv??

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

If you don’t want to go through the motions of solving the puzzle on your own, try this solution:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
left, down, right, right, up, left, up, up, left, down, down, up, up, right, down. That should get you

past the sentries, and let you obtain the Master Sword.

 

Og nei. Du kan like etter dette (tror jeg) bytte mellom ulv og link når du vil så lenge det ikke er folk i nærheten

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Gikk til baket til Goron, det vulkan lignende fjellet.. for å samle Heart Piece'ene, men stresser med en siste kiste som er høyt oppe på en type stilas(:S) av tre der det står 4 frekkingar og skytar på meg med ildpilar.

Hvordan kommer jeg meg opp her?

7643331[/snapback]

Tror det skal være en goron i nærheten som du kan spørre om du kan hoppe oppå, så hopper du opp på fjellkanten.

Lenke til kommentar

Å sitte med et problem ei god stund før du spør om hjelp er ikke noe å bekymre seg for, men det å bare prøve i et par minutter for så å lete i en guide er smekk på handa :)

 

Alltid en god følelse å klare noe du sliter med, for eksempel klare puslespillet helt øverst i fjellene over Castle. Ei hule et sted der som du skal sitte å flytte på brikker, med 2-3 forskjellige vanskelighetsgrader.

Lenke til kommentar
Å sitte med et problem ei god stund før du spør om hjelp er ikke noe å bekymre seg for, men det å bare prøve i et par minutter for så å lete i en guide er smekk på handa :)

 

Alltid en god følelse å klare noe du sliter med, for eksempel klare puslespillet helt øverst i fjellene over Castle. Ei hule et sted der som du skal sitte å flytte på brikker, med 2-3 forskjellige vanskelighetsgrader.

7648983[/snapback]

 

Øverst i fjellene? Over Castle? Snakker du om TP og om så, hvor er dette?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
In Hyrule Field, north of Castle Town, there’s a cave south of the passage to Zora’s Domain. Blow the entrance, smash the ice with ball and chain, then solve three ice-pushing puzzles for the piece. Arguably the hardest one to obtain, after the hot springwater run, due to the puzzles.
Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Å sitte med et problem ei god stund før du spør om hjelp er ikke noe å bekymre seg for, men det å bare prøve i et par minutter for så å lete i en guide er smekk på handa :)

 

Alltid en god følelse å klare noe du sliter med, for eksempel klare puslespillet helt øverst i fjellene over Castle. Ei hule et sted der som du skal sitte å flytte på brikker, med 2-3 forskjellige vanskelighetsgrader.

7648983[/snapback]

 

Øverst i fjellene? Over Castle? Snakker du om TP og om så, hvor er dette?

7649098[/snapback]

Aha, den gjorde jeg. Den var litt slit, men brukte ikke mer enn 5-10 min. Hjertebit som reward.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...