Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ow,03/01-2007 : 18:50]
Noen som kan hjelpe meg med å komme forbi de stein menneskene, man skal flytte de så de kommer på samme plass som de står, jeg klarer det ikke.

7634451[/snapback]

Stein mennesker? wtf.

7635261[/snapback]

Tror han mener de to som vokter mirror of twilight

7635558[/snapback]

Sa meg egentlig ikke så mye mer. :p

7635672[/snapback]

De vokterne man må ule på en plate for å få snakket til. Rett før man får det kjempe bra sverdet for å bli menneskelig igjen.

Lenke til kommentar
ow,03/01-2007 : 19:37]
ow,03/01-2007 : 18:50]
Noen som kan hjelpe meg med å komme forbi de stein menneskene, man skal flytte de så de kommer på samme plass som de står, jeg klarer det ikke.

7634451[/snapback]

Stein mennesker? wtf.

7635261[/snapback]

Tror han mener de to som vokter mirror of twilight

7635558[/snapback]

Sa meg egentlig ikke så mye mer. :p

7635672[/snapback]

De vokterne man må ule på en plate for å få snakket til. Rett før man får det kjempe bra sverdet for å bli menneskelig igjen.

7635865[/snapback]

Åja, du snakker om uttafor Temple of time. Etter at du har vært i den skogen som ulv?

EDIT: Vel, som Bear^ sier. Den må du nok klare på egen hånd.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Hvor finner jeg "Hot Springwater"? ;)  Akuratt ferdig med sandtempelet! :w00t:

7635774[/snapback]

Les litt da.. Står på forrige side

7635790[/snapback]

Det står bare noe om en tønne og en Goron. Jeg vil vite hvor jeg kan finne springwater. ;)

7635823[/snapback]

Husker ikke navnet på plassen med det er en liten indianerby. Der hun jenta som har mistet hukommelsen er

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg "Hot Springwater"? ;)  Akuratt ferdig med sandtempelet! :w00t:

7635774[/snapback]

Les litt da.. Står på forrige side

7635790[/snapback]

Det står bare noe om en tønne og en Goron. Jeg vil vite hvor jeg kan finne springwater. ;)

7635823[/snapback]

Husker ikke navnet på plassen med det er en liten indianerby. Der hun jenta som har mistet hukommelsen er

7635925[/snapback]

Hvis han tenker på springwater i flaske, så finner du det rett ved butikken i Death Mountain. Er masse gorons som bader avslappet i det. Hopper du oppå noen bygninger i Kakariko finner du også det samme på en fjell kant.

Lenke til kommentar

7635925[/snapback]

Kakiriko Village sikkert. Hvor i landsbyen er det?

Edit: Takk for svar! :)

7635950[/snapback]

Du klatrer opp på bygningene fra høyre side (hvis du ser på kartet), også finner du veien fint.

Lenke til kommentar

7635925[/snapback]

Kakiriko Village sikkert. Hvor i landsbyen er det?

Edit: Takk for svar! :)

7635950[/snapback]

Hvem du skal snakke med står på forrige side :)

Lenke til kommentar

Angående hot springwater:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er ikke mulig å fylle en flaske i kilden, beinfly til goron-gubben som står syd for slottsbyen og komme frem i tide. Du får imidlertid muligheten til å skaffe ham vannet sitt på en annen måte senere.
Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å fylle en flaske i kilden, beinfly til goron-gubben som står syd for slottsbyen og komme frem i tide. Du får imidlertid muligheten til å skaffe ham vannet sitt på en annen måte senere.

7635976[/snapback]

Hvordan kan man skaffe det senere? Fungerer det ikke å warpe bort heller? man rekker det vell da?

Lenke til kommentar

7635976[/snapback]

Hvordan kan man skaffe det senere? Fungerer det ikke å warpe bort heller? man rekker det vell da?

7636018[/snapback]

Tror det funker om man prater med den gamle goronen utenfor butikken i Kakariko etter at du har donert nok penger til å bygge opp brua igjen.

Han vil gi deg vann som du kan gi til den utslitte goronen på brua, og deretter åpnes det en butikk på slottsplassen. Tror muligens de selger hot springwater der..

Lenke til kommentar
ow,31/12-2006 : 01:54]
Har kommet meg til tempelet i lake "etellerannet" og er kommet til der du kan snu rundt på den trappen, og der stoppet det opp.. Finner ingen utgang som fører meg videre.. hva overser jeg?

Hvor langt i spillet er jeg kommet foresten? mye igjen av spillet?

7610750[/snapback]

Det er en liten stund til du er halvparten hvertfall.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Du skal gå opp i en av dørene i den øverste etasjen, der skal du få vannet til å gå. Vanskeligere er det ikke :).

7610780[/snapback]

Ok, er kommet der nå, men å få vannet til å gå? litt mer forklaring?
Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar
Hei, jeg har nå kommet til en sted der det er folk under isen og jeg skal smelte den, men hvor og hva skal jeg finne/bruke?

Du skal bruke den store steinen som ligger rett ved warp pointet i Death Mounten, bare warp deg dit.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Hvordan kommer jeg meg til istempelet?

Og hvordan kan jeg få kjøpt rustningen man kan kjøpe i en butikk i Castle Town? Den koster jo 100.000 rupees, kan man ha så mange?

7640635[/snapback]

For å komme til Snowpeak temple, må du først snakke med hun jenta ved foten av fjellet og få en tegning. Denne tegningen skal du vise til Prinsen i Kakariko, som vil gi deg en øre ring som du bruker på fiskestangen. I Zoras domain, se de 2 store steinene, det er der du skal fange reek fish. Når du har fanget den, transform til ulv, og lær deg reekfish lukten. Denne bruker du til å navigere fjellet og finne Yeto.

Rustningen i castle town får du ved å donere 3k rupiees til goronen i butikken. Om du fullfører Hot springwater mini questen, trenger du bare å donere 1200 rupiees. Når du har gjort dette, blir butikken kjøpt opp av Malo og armouren koster da 598 rupiees.

Lenke til kommentar

For å komme til Snowpeak temple, må du først snakke med hun jenta ved foten av fjellet og få en tegning. Denne tegningen skal du vise til Prinsen i Kakariko, som vil gi deg en øre ring som du bruker på fiskestangen. I Zoras domain, se de 2 store steinene, det er der du skal fange reek fish. Når du har fanget den, transform til ulv, og lær deg reekfish lukten. Denne bruker du til å navigere fjellet og finne Yeto.

Hviken jente? Hun som har de båtene som går ned til Lake Hylia?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...