Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har tatt seg tid til og da denne hot spring water greia? Den er bare irriterende. Noen teknikk?

7626966[/snapback]

Mener du der du skal springe med tønna til den late goronen? Om så, min taktikk var "spring, dodge, spring som fan litt til, dodge og spring som pokker". Hadde ingen problemer med den.

Om du tenker på bringe hot spring water til den goronen ved Hyrule town for å renske veien, ta den øverste først, så kjøper du litt hot spring water og thats it.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har tatt seg tid til og da denne hot spring water greia? Den er bare irriterende. Noen teknikk?

7626966[/snapback]

Jeg har gjort den. Du burde følge kanten langs hele veien, da sikrer du deg at ikke det kommer noen av de stygger som snurrer rundt deg :p. Og det er lurt å ha med seg en del piler, for sikkerhets skyld. Vet aldri når det kommer fiender, og de går etter tønna med spring water, derfor er det greit å kunne skyte dem ned.

Lenke til kommentar

Jeg står fast i fjerde tempel (sandtempelet)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har klart å fange 3/4 av de Poe's soul, men får ikke til den siste. Det er litt vanskelig å forklare, men det er den Poen som flyr til venstre i rommet og ned der man skal grave fram en lenke. Den går da ned i det rommet under, for så å fly opp til overetasjen. Jeg klarer ikke å fange den. Den går inn i en vegg hvor man skal vri en sånn søyle for å komme frem, men der en det bare et sånt gitter man kan bruke clawshoten sin på.

Håper det er noen som forsto denne klønete forklaringen, og kan hjelpe meg..)[/sKUL]

Lenke til kommentar

7626966[/snapback]

Mener du der du skal springe med tønna til den late goronen? Om så, min taktikk var "spring, dodge, spring som fan litt til, dodge og spring som pokker". Hadde ingen problemer med den.

Om du tenker på bringe hot spring water til den goronen ved Hyrule town for å renske veien, ta den øverste først, så kjøper du litt hot spring water og thats it.

7629707[/snapback]

Hvilket oppdrag er dette og hvor??

Lenke til kommentar
Jeg står fast i fjerde tempel (sandtempelet)

Jeg har klart å fange 3/4 av de Poe's soul, men får ikke til den siste. Det er litt vanskelig å forklare, men det er den Poen som flyr til venstre i rommet og ned der man skal grave fram en lenke. Den går da ned i det rommet under, for så å fly opp til overetasjen. Jeg klarer ikke å fange den. Den går inn i en vegg hvor man skal vri en sånn søyle for å komme frem, men der en det bare et sånt gitter man kan bruke clawshoten sin på.

Håper det er noen som forsto denne klønete forklaringen, og kan hjelpe meg..)

7631931[/snapback]

Jeg skjønte det.

Du må trekke opp lenken og gå ned den inngangen som åpnes. Så snur du på søylen i midten slik at innganen lukkes, og den andre veggen åpnes. Jeg antar det er så langt du har kommet, men frykt ikke det er ganske lett. Nå bare ser du opp i taket, og vil da legge merke til at det er et hull som har åpnet seg (Det hullet der du ser Poe'n går opp) og du vil kunne bruke Clawshoten til å komme deg opp. Dermed har du åpnet den veggen du ikke kom deg gjennom, da bare følger du denne veien og vil til slutt ende opp der Poe'n befinner seg.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar

7626966[/snapback]

7629707[/snapback]

7633266[/snapback]

Kakariko, synske Goron og Hyrule by, hovedinngang.

Lenke til kommentar

7626966[/snapback]

7629707[/snapback]

7633266[/snapback]

Et oppdrag du får av en (litt mongo?) goron som sitter uttafor den butikken du skal donere penger til i Kakariko

Lenke til kommentar
heisann, fant ingen hjelpetråder til zalda tp her, så jeg starter en nye en :)

Selv lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den første landsbyen? Har samlet geitene, og fått et par småquests. Kurven som randt ned kurven, og katten. Hørte også noe om en iskestang? har løpt rundt i byen lenge nå, kommer meg ingen steder. Hvordan får jeg katten til butikken?

7455289[/snapback]

det frste du må gjøre er å ta kontakt med mannen som står på en påle like ved vannet, han viser deg et slags gress som er ute på en av de andre pålene. Du må hoppe så langt du kommer ut på disse pålene, ikke bare til gresset, men helt ytterst. Her er det også blåsegress. blås i gresset og ugla kommer (eller om det er en ørn/ravn what-ever). sikt ugla ut til en påle som er laaaangt ute hvor noe beveger seg (hopper opp og ned). ugla henter her en barnekrybbe som du får. denne skal til den gravide damen ved vannet. siden du gav henne krybben får du fiskestangen, med fiskestangen skal du fange en fisk for katten ved vannet og så gå inn i butikken som katten løper til. her skal du kjøpe en slingshot får 30 rupies og deretter skyte på vepsebolet. løp fort ut til dypt vann for ikke å bli stukket. hvis du har en flaske til overs, gå op til der vepsebolet falt og plukk opp vepselarver.

håper dette hjelper deg litt på vei :):thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med å komme forbi de stein menneskene, man skal flytte de så de kommer på samme plass som de står, jeg klarer det ikke.

7634451[/snapback]

Stein mennesker? wtf.

7635261[/snapback]

Tror han mener de to som vokter mirror of twilight

Lenke til kommentar
ow,03/01-2007 : 18:50]
Noen som kan hjelpe meg med å komme forbi de stein menneskene, man skal flytte de så de kommer på samme plass som de står, jeg klarer det ikke.

7634451[/snapback]

Stein mennesker? wtf.

7635261[/snapback]

Tror han mener de to som vokter mirror of twilight

7635558[/snapback]

Sa meg egentlig ikke så mye mer. :p

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan man får tak i insektet på veggen i Zora's Domain. Holder denne to dråper (mangler to, men ser bare ett insekt på kartet)?

7635680[/snapback]

Du bare dunker på veggen, så detter den ned. Etter du har tatt den er det en siste i Lake Hylia, du finner den når du har tatt alle untatt en.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan man får tak i insektet på veggen i Zora's Domain. Holder denne to dråper (mangler to, men ser bare ett insekt på kartet)?

7635680[/snapback]

Du bare dunker på veggen, så detter den ned. Etter du har tatt den er det en siste i Lake Hylia, du finner den når du har tatt alle untatt en.

7635712[/snapback]

Selvfølgelig var det så enkelt. Takker. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...