Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk skal prøve det. Zelda ruler, man må tenke og jeg liker å tenke og gir meg ikke. Men hvis jeg foreksempel skal finne en vei eller noe så ser jeg ikke den med en gang, men så plutselig finner jeg den. Som når jeg skulle inn i det fjellet og alt det der. Men takk, har du rundet det? Lang tid brukte du på hoved questen?

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg helt fast. Holder på å samle de insektene, lysgreiene i vanntempelet tror jeg? Har tatt alle men bortsett fra de nederste som er i lake hylia. Jeg sliter med å komme meg til lake hylia. Prøvd alt. HUsker jeg kom dit ved å hoppe ned den ene broen, men der er ikke de kassene lengre. Og jeg får ikke warpet meg dit heller. Og jeg bommet på en lysgreie når man skal fly den fuglen, men nå går det ikke ann å fly igjen? Jeg finner ihvertfall ikke den planten.

Lenke til kommentar
Takk skal prøve det. Zelda ruler, man må tenke og jeg liker å tenke og gir meg ikke. Men hvis jeg foreksempel skal finne en vei eller noe så ser jeg ikke den med en gang, men så plutselig finner jeg den. Som når jeg skulle inn i det fjellet og alt det der. Men takk, har du rundet det? Lang tid brukte du på hoved questen?

7619317[/snapback]

 

Har rundet det 2 ganger faktisk, 40 timer hovedquest only første gang, 20 timer hovedquest andre gang, når jeg viste alt. Men selv da ble jeg sittende fast ved enkelte annledninger.

 

  Nå sitter jeg helt fast. Holder på å samle de insektene, lysgreiene i vanntempelet tror jeg? Har tatt alle men bortsett fra de nederste som er i lake hylia. Jeg sliter med å komme meg til lake hylia. Prøvd alt. HUsker jeg kom dit ved å hoppe ned den ene broen, men der er ikke de kassene lengre. Og jeg får ikke warpet meg dit heller. Og jeg bommet på en lysgreie når man skal fly den fuglen, men nå går det ikke ann å fly igjen? Jeg finner ihvertfall ikke den planten.

 

Finn en plass der det er slike ørne strå, er 1 ved kanon kisen (øyat som flyter i vannet) og 1 ved munningen av elva. Bare gå nær og trykk A for howl. Så følger du bare de blå strekene på note skjermen.

Lenke til kommentar
Takk skal prøve det. Zelda ruler, man må tenke og jeg liker å tenke og gir meg ikke. Men hvis jeg foreksempel skal finne en vei eller noe så ser jeg ikke den med en gang, men så plutselig finner jeg den. Som når jeg skulle inn i det fjellet og alt det der. Men takk, har du rundet det? Lang tid brukte du på hoved questen?

7619317[/snapback]

 

Har rundet det 2 ganger faktisk, 40 timer hovedquest only første gang, 20 timer hovedquest andre gang, når jeg viste alt. Men selv da ble jeg sittende fast ved enkelte annledninger.

 

  Nå sitter jeg helt fast. Holder på å samle de insektene, lysgreiene i vanntempelet tror jeg? Har tatt alle men bortsett fra de nederste som er i lake hylia. Jeg sliter med å komme meg til lake hylia. Prøvd alt. HUsker jeg kom dit ved å hoppe ned den ene broen, men der er ikke de kassene lengre. Og jeg får ikke warpet meg dit heller. Og jeg bommet på en lysgreie når man skal fly den fuglen, men nå går det ikke ann å fly igjen? Jeg finner ihvertfall ikke den planten.

 

Finn en plass der det er slike ørne strå, er 1 ved kanon kisen (øyat som flyter i vannet) og 1 ved munningen av elva. Bare gå nær og trykk A for howl. Så følger du bare de blå strekene på note skjermen.

7619469[/snapback]

 

takk for raskt svar! Er det i zoras river? Hvilken kanon kar? Jeg kan ikke huske at jeg har møtt på noe sånt.

 

Leser i noen walktrougher nå, står at etter jeg har tatt de 15 første så kan jeg warpe til lake hylia for å ta den siste. Men jeg har tatt de i feil rekkefølge. Har 4 igjen men bare 3 av dem vises på kartet, som er i lake hylia. Og dit kommer jeg meg ikke noe. Den siste er den jeg bommet på når jeg skulle fly. Håper jeg ikke må starte på nytt igjen :hmm:

Endret av Furiouz
Lenke til kommentar
Jeg fant hvordan man får alle de lysene, men den siste er stor og hva skal jeg gjøre når den ligger på ryggen? For jeg kommer ikke videre.

7618701[/snapback]

 

Når du kommer så langt at den ligger på ryggen, må du gå oppå den og holde inn B så du får det feltet rundt Midna, også slipper du B og da vil Link (Beast) hoppe gjennom alle 'beina' på billa og den vil dø.

 

Men det var visst allerede svart på det. :p

 

Jeg har også runna Zelda 2 ganger, 37 timer første gang og ca. 16 andre gang.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Hvordan kommer man seg inn i vanntempelet? Får man egen fiske stang som man må bruke nunchuken på?

7620523[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For å komme inn i vanntempelet så må du sørge fo rå ha fått en blå drakt. Den skaffer du ved å snakke med zoraene. Etter det så drar du midt ut i vannet Lake hylia.

 

Fiskestangen Får du vest for Zoras domain ettsted

Lenke til kommentar
Har drakten, men inngangen er stengt. Jeg har prøvd den fiskestangen, men kan man få den eller bare fiske der hun dama er med den båten?

7620977[/snapback]

Bare svøm ned til tempel inngangen og spreng en av steinene, under er det en knapp som får vannet foran inngangen til å strømme. Etter det legger du en bombe i den strømmende strålen også vil det sprenge steinen foran inngangen.

 

Man kan bare fiske ved den båten ja, men man trenger ikke å sitte oppi båten.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Har drakten, men inngangen er stengt. Jeg har prøvd den fiskestangen, men kan man få den eller bare fiske der hun dama er med den båten?

7620977[/snapback]

Bare svøm ned til tempel inngangen og spreng en av steinene, under er det en knapp som får vannet foran inngangen til å strømme. Etter det legger du en bombe i den strømmende strålen også vil det sprenge steinen foran inngangen.

 

Man kan bare fiske ved den båten ja, men man trenger ikke å sitte oppi båten.

7620995[/snapback]

Fant det ut, spilte ikke spillet engang da jeg fant det ut. Bare tenkte!!

Lenke til kommentar
Hvordan kommer jeg forbi han rullende idioten i Death Valley ?

7626385[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du trenger jernskoene. Stopp Goronen med å trykke a på rett tid

 

 

Venter på at det blir dag så jeg kan komme meg inn i et hus.. Er det noe jeg kan gjøre for å øke farten?

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Hvordan kommer jeg forbi han rullende idioten i Death Valley ?

7626385[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du trenger jernskoene. Stopp Goronen med å trykke a på rett tid

 

 

Venter på at det blir dag så jeg kan komme meg inn i et hus.. Er det noe jeg kan gjøre for å øke farten?

7626525[/snapback]

Nope :p

Lenke til kommentar
Hvordan kommer jeg forbi han rullende idioten i Death Valley ?

7626385[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du trenger jernskoene. Stopp Goronen med å trykke a på rett tid

 

 

Venter på at det blir dag så jeg kan komme meg inn i et hus.. Er det noe jeg kan gjøre for å øke farten?

7626525[/snapback]

Var det jeg trodde, hvor får jeg tak i dem da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...