Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Ja'a, har blitt lite spilling i det siste, men da det regna i dag, dro jeg fram wii'n igjen =)

Jeg fant ut hvorfor jeg slutta å spille også, jeg sitter fast..

Det er sikkert enkelt =P men jeg for det ikke til, siden jeg er så dum ^^

På bilde 1 (kartet) ser dere de 3 manglende tåre skapningene som man skal samle (har sikkert et tåpelig navn jeg ikke kan huske)

På bilde 2 ser dere mot der de 3 tårene skal befinne seg. Regner med de er i høyden over på andre siden, men er ikke sikker på hvordan jeg kommer meg dit =/ hjelp meg =)

Kanskje litt vanskelig å se hva som er på bildene da jeg spilte på den lille crt tv'n min =P

7611247[/snapback]

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
De befinner seg inni de forskjellige bygningene. Hvis det er spirits inni bygningen må du 'Listen' til dem først, også kommer vesnene fram. For å komme inn i de foskjellige bygningene må du bruke Midna som hopper til de stedene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan tar jeg knekken på denne fienden:

Iskulene i Yeti's hus. Tar du på dem mister du 4 hjerter (tror jeg). Begynner å bli forbanna på dem siden jeg ikke klarer labyrintrommet øverst til høyre. Noen teknikk for å enten overleve og ta minimalt med skade eller å raskt destruere dem?

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Iskulene i Yeti's hus. Tar du på dem mister du 4 hjerter (tror jeg). Begynner å bli forbanna på dem siden jeg ikke klarer labyrintrommet øverst til høyre. Noen teknikk for å enten overleve og ta minimalt med skade eller å raskt destruere dem?

7611925[/snapback]

Bruk Mortal Draw på dem :D

Eller bruk itemet du får i Snowpeak :)

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
ow,31/12-2006 : 12:23]

7611925[/snapback]

7612043[/snapback]

Hva er da mortal draw?

EDIT: Er det en egenskap jeg får av en hylestein?

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
ow,31/12-2006 : 12:23]

7611925[/snapback]

7612043[/snapback]

Hva er da mortal draw?

EDIT: Er det en egenskap jeg får av en hylestein?

7612141[/snapback]

Jepp, det er Hidden Skill nr. 5.
Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar

7611925[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller ganske enkelt, kombiner arrows med bomber, ikke skyt rett på kulene det har ingen effekt, men skyt rett på siden av dem. Boom, borte er de, og kanskje noen av vennene deres og
Lenke til kommentar

Rom 4 1st floor i "snøtempelet"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg står fast i rom fire. JEg har tre megakasser og slenge hit og dit men klarer ikke å få en av dem til og stå på knappen. Hvordan skal jeg klare det?

928519_20061122_screen055.jpg

EDIT: Løst

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
personelig synes jeg mange er for rask med å spørre etter hjelp her. Er det over hode noen som gidder å tenke og prøve litt?

7615149[/snapback]

Ja, det samme tenker jeg og. Tingen med Zelda er jo at man må tenke til man dør. Det er det som er best med Zelda, all den harde tenkingen :D.

Lenke til kommentar
heisann, fant ingen hjelpetråder til zalda tp her, så jeg starter en nye en :)

Selv lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den første landsbyen? Har samlet geitene, og fått et par småquests. Kurven som randt ned kurven, og katten. Hørte også noe om en iskestang? har løpt rundt i byen lenge nå, kommer meg ingen steder. Hvordan får jeg katten til butikken?

7455289[/snapback]

Får og få katten i butikken må du fiske ved elva den står når du får en fisk så må du beholde den. Så mister du den automatisk så tar katten fisen og løper til butikken så går du til dama til butikken så skjønner du resten selv :thumbup: stå på videre :w00t:

Lenke til kommentar

Unnskyld dobbelpost men måtte bare få det ut. Broren holder på i tidstempelet og har jobbet seg heeelt ned til første etastje. Og gjett hva. Han glemte nøkkelen. Ender med at en venn av meg kommer på besøk og tar denne siden han elsker zelda

Har latteranfall nå!

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med zelda, jeg skal samle de siste lyskulene. Jeg har en som er i slotts plassen men kommer meg ikke inn i slotts byen. Så har jeg problemer med en som er oppe på en klippe, eneste måten jeg har sett man kan komme seg opp er en stige. Tror det er vann tempelet jeg er på?

Noen som gidder å hjelpe meg. Kommer ikke videre. Dette er siste gang man skal samle lys.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Kom deg opp til første Zoras river. Der har du en hule som leder opp til Zoras Domain, og en som Zora folket tok til Hyrule field, på til høyre for hulen opp til Zoras Domain (om du ser fra huset der den dama med stort hår sitter).

Buggen i Hyrule byen er utenfor Telmas bar.

Den lyskulen du tror er opp stigen er ikke opp stigen. Om du ser litt rundt ser du at du kan fortsette opp en liten platform rett ovenfor broen som leder til kanon duden. Opp der og til venstre, hopp litt, og hopp over til høyre, leder deg til "siste" buggen.

Lenke til kommentar
Unnskyld dobbelpost men måtte bare få det ut. Broren holder på i tidstempelet og har jobbet seg heeelt ned til første etastje. Og gjett hva. Han glemte nøkkelen. Ender med at en venn av meg kommer på besøk og tar denne siden han elsker zelda

Har latteranfall nå!

7617356[/snapback]

Haha, jeg gjorde det samme to ganger, å glemme Big Key.

Lenke til kommentar

Trenger skikkelig hjelp nå!

Har begynt å fiske med den ordentlige fiskestanga i "fiskedammen" der man kan leie kano og sånn. Og har et problem når jeg fisker. Jeg klarer å slenge ut kroken og alt men når sluken faller i vannet så sveives den inn med en gang. Har prøvd alt, lest alle tips, sjekket instruksjonsboka, trykket inn de kanpper som det går ann å trykke men det funker uansett ikke. Veldig frustrerende. :hmm:

Lurer nesten på om det er feil ved en av kontrollene, men skjønner ikke det heller for alt annet funker fint. Noen som har tips eller råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...