Scortech Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Heisann Jeg opplever et merkelig problem med mitt X-Fi Extreme Music lydkort. Når jeg spiller/hører på mp3 på enten winamp,creative mediasource eller Wmp så virker ikke lyden på rear høyttalerne.. Jeg har prøvd thx setup "calibration" and tested "Enable Calibration Test Noise" og lyden virker som den skal på venstre.høyre, center høyttaleren og rear høyttalerne+subben.. Jeg også tatt uninstall på driverne og innstallert på nytt igjen uten hell. Noen her som har opplevd lignende og funnet løsning på problemet.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Musikk skal ikke være i rear høytalerne da. Musikk er ikke surround. Men hvis du virkelig ønsker det så... Prøv å sjekke i "volumkontroll" om det er surround, og ikke headset det står som lyd-element der. Endret 8. desember 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sett på en DVD med 5.1, da skal du få lyd hvis innstillingene er riktige. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Kanskje jeg har forklart meg litt dårlig her Når jeg bruker Entertainment Mode og bruker "enable CMSS-3Dsurround og stereo surround så får jeg ingen lyd i det hele tatt i rear høyttalerne som jeg har alltid gjort før.. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Analog eller digital overføring? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg bruker analog.. Jeg synes dette problemet er utrolig merkelig.. Jeg har aldri hatt dette problemet før.. Når jeg har spilt mp3,sett på divx filmer,spilt spill også videre før så har dette fungert akkurat som det skal men bare helt plutselig så har det ikke virker lenger.. Endret 9. desember 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå