Hidden Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 16.247 på andre forsøk *gjesp* Ops, 33.679 på tredje forsøk *zzZZzz* Jeez, foretrekker bro spillet [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-21 08:54 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hehe trappe spillet 4ever http://tAAt.fi/taat/porrasturvat/ hater når armene blokker et perfekt fall [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-11-21 09:11 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Samme her. Meste jeg har fått er litt over 67000. :sad: Noen tips? Hvor du skal dytte, vinkel og kraft? :smile: Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Klarte (til min store forundring) nettopp 74 527! Det ser ut til at mye er bare prøving og feiling. Poenget må være å lande på flest mulig kroppsdeler i hvert støt, slik at mest mulig av kroppen skades. (Det hørtes litt skummelt ut.) Lenke til kommentar
flikk Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det er greit med ragdoll effekt. Men hva med skade da? Litt teit når du fyller noen med bly og at det ikke påvirker hvor sterk/rask de er. Eksempelvis som det er i hitman2. Dør på en kul måte, men selve skade bærer de ikke preg av. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Vet ikke hvordan det er med dere, men om disse ragdoll greiene blir kombinert med skadeeffekt som overgår SOF 2, vil jeg måtte løpe på dass om en type mister innvollene og diverse når jeg skyter bort halve underkroppen med hagle på kloss hold. Det ville blitt virkelig kvalmende Ikke misforstå, jeg vil ha bedre skadeeffekt i skytespill! Grensen går ved SOF, på en side, men på en annen synes jeg det er en bra tin å se konsekvensen av hva som skjer om du dreper noen. Realismen strekkes så langt i skytespill i dag at etikk rett og slett må få en plass i bildet. Barn og ungdommer som spiller slike spill mange timer om dagen, BLIR påvirket av det, uansett hva noen påstår. Jo mer realistisk spillet er, jo mer påvirket blir de. Jeg sier ikke at det er bare negativt, langt ifra. Det kan lære dem en del om moral og etikk. OFP 1985 gjorde en bra jobb der. Du har et team, og om du skyter en av dem etter en stund, uansett om det var med vilje eller ikke, føler du deg jævlig (om du gidder å leve deg inn i situasjonen, vel å merke). Dette gjelder spesielt i Resistance campaign, hvor gruppa følger med deg hele veien og blir bedre. Er man uforsiktig, kan man miste en expert sniper, noe som kan være veldig kjedelig for utfallet. På det tidspunktet kan du navnet hans, og dere har opplevd mye sammen.. I spillet, mann! Slutt å tenke koffert! Se for dere denne situasjonen i et typisk krigsspill, la oss si det foregår i Bosnia.. Du farter rundt og skyter noen bad guys her og der. Så kjeder du deg, oppdrag fullført, etter en times spaning finner du ingen fler, bare sivile. Så farer en djevel i deg og du setter munningen mot hodet på en sivil og fyrer av. Hjernen hans farger gaten over mange kvadratmeter og folk kommer løpende og ser hva du har gjort. Noen blir rasende, andre blir redde, så kommer kona og barna hans, og du får en ekkel følelse i magen når de ser på deg.. hvor ble det av "det er bare et spill" innstillingen, ikke sant. Figurene du skyter og dreper er ikke lengre bare datafigurer, de ser mer og mer ekte ut, beveger seg realistisk, til og med øynene beveger seg, de har mange uttrykk (glede, skuffelse, sinne, redsel, overrraskelse o.s.v.), og dette påvirker deg som spiller i ganske stor grad, som regel uten at du tenker over det. Jeg har inntrykk av at folk tenker ikke så mye "det er kult å skyte noen" i dag som før. Det går mer på team work, survival og å rett og slett bruke huet. Jeg tenker da ikke på spill som UT, som er en skytefest uten like, og legger opp til at det er kult å skyte noen. Jeg tenker på mer realistiske FPS. Jeez.. sånn går det når ingen stopper kjeften min! Lurer på hva Jon Bing synes om utviklingen på denne fronten, ville vært grådig interessant å vite. Noen som vet om han har skrevet noen bok om FPS de siste par-tre åra? [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-21 16:01 ] Lenke til kommentar
starfish Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 fikk litt frysninger av å spille Porrasturvat mens jeg hørte på Poor Leno Lenke til kommentar
Erad Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 tok en skikkelig utfor tur med han gubben og endte opp med 140540.. poeng.. ahha jeg trur han gubben klikka for han for langt utover bakken! slå den dere!!! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Fanker'n, jeg klarer bare rundt 70000. Jon Bing er en artig kar. Hadde definitivt vært gøy å høre hans teorier om moderne dataspill. Lurer på om han har tid til å spille noe særlig. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Klarte 69601 poeng på første forsøk, med 0 grader på Heading og Pitch, samt med lav Force. Min toppscore er nå 76751, men for det meste ligger jeg rundt en 30000-40000 poeng. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Stilig dette spillet. Klarte 82989 poeng på første forsøk! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hahaaa jeg fikk null poeng! :smile: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Pers'en er 106000 ... :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Mulig jeg tar helt feil nå, men hadde ikke Carmageddon 2 sånn ragdoll-lignende fysikk? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Første forsøk (trykte bare masse villt) 13337 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå