Gå til innhold

Betanews: Has Xbox 360 Already Won the War?

lektroluv

Anbefalte innlegg

http://www.betanews.com/article/Has_Xbox_3..._War/1165514003

While the most recent data shows six million Xbox 360 consoles sold as of September 30, internal data indicates Microsoft may have sold more than eight million units as of the end of November.

Industry watchers are beginning to believe, too. "Microsoft's lead seems unbeatable now, fueled by a one year head start, the raging success of Gears of War as 2006's killer app, and most recently, a blitzkrieg of promotion for Halo 3, scheduled for 2007,"

Blir spennende dette her. Harde kamper på marka. Får håpe dette gjør at prisene dropper raskere enn vanlig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Det eneste man får ut av det der er jo at Xbox 360 har hatt mer tid på å få etablert seg. Trenger vi mer flamebait på konsollforumet? :D

Lenke til kommentar

Hvilken krig?

Konsollkrigen? Wii selger vell sikkert 6 millioner første måneden.

HD Vs. Blue-ray har jo knapt startet på konsollene, og Microsoft sin add-on virker ikke akkurat som en vinner ...

8 millioner solgt fra Microsoft, mens verden teller 6 millioner. Vil det si at 2 millioner har hatt feil og er reklamert?

Lenke til kommentar
8 millioner solgt fra Microsoft, mens verden teller 6 millioner. Vil det si at 2 millioner har hatt feil og er reklamert?

7455001[/snapback]

Er vel Gears sin fortjeneste det? September 30th er lenge siden. Spesielt med tanke på at Gears kom, når? Tidlig i November?

Tenker på alle de som kjøper 360 bare for Halo 3, når de skal ha sin. Det er sikkert ganske mange som slår seg med den bølgen. :hmm:

Lenke til kommentar

6 mill første mnd. er svade fra din side i og med at Nintendo vil kunne shippe rundt 4 mill til nyttår. No har det blitt sagt at MS sitt HD-DVD drev og PS3 sin BR er meget gode løsninger for de som vill inn i HD-erane for ein billig penge. Så disse holder høge standarder utifra det eg har lest ihvertfall.

Forløpig er nok MS sin løsning ein vinner allerede i og med at den selger ganske bra. Har fått inntrykk av at den skal vere vanskelig å oppdrive i disse dager. Er det noe som går tregt så er det BR og Sonys leveringsproblemer, men dette vil vel ta seg opp de neste mnd.

Uansett så ser det ihvertfall ut til at MS har sikret seg mange gode eksklusive titler, og det er nok disse som vil ha mest å se trur eg. Begge platformene har jo sine gamle trofaste navn å leve på også.

Lenke til kommentar
Konsollkrigen? Wii selger vell sikkert 6 millioner første måneden.

Additionally, Microsoft was helped out by weaker than expected sales of both the Wii and PS3 during the same period

Microsoft sin add-on virker ikke akkurat som en vinner ...

Jasså? Forklar.

Det Nordoelum sa.

Lenke til kommentar
ÅH! Det er jo den datoen jeg gifter meg! Da må jeg ønske meg Halo 3 i bryllupsgave :p

7456899[/snapback]

Det blir nok en vellykket Bryllupsnatt

Kona ligger i sengen og venter på deg, mens du er opptatt med Halo 3 :!:

Lenke til kommentar
nope, men betaen kommer da, og selve spillet kommer senere på året. Muligens 07.07.07.

7456720[/snapback]

Den var lur, Thomas. Bungie er jo så glad i tallet 7. :hmm:

7456880[/snapback]

jupp :D men dette er bare et rykte da. bør tas med mange kg salt. men jeg har lest det flere steder. hadde vært fett hvertfall. slippe å vente til november elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...