Howard Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den første uken av desember er alt unnagjort og vi har trukket ut vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer alle sammen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvorfor blir ikke jeg trukket ut? Hvor mange deltakere er det? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hehe, jeg vil også gjerne bli trukket ut Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er nok en trykkfeil fra hw.no sin side. Skal jo stå Xmir som vinner på alle hehe. Gratulerer til de som vant i allefall Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 vinner aldrig noe jeg Men gir jeg meg, neida. En eller annen gang skal jeg vinne i julekalanderen Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 grattulerer alle som vant nå får jeg håpe jeg snart vinner noe da Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer til alle som vant! Jeg skal nok vinne noe jeg og snart Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg ser dere venter med og la meg vinne til den beste premien kommer, jaja egentlig greit det Men Gratulerer til dere som har vinne noe så langt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Artig premie Tor Kenneth fikk da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg tror jeg var kjapt ute igår natt.. håper jeg vinner Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kjapt ute??, det kan da ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer til alle som vant Vinner aldri i slike konkurranser jeg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ahh, burn! Nå trodde jeg faktisk jeg hadde vunnet noe (for en gangs skyld), men neida! Er det ikke en luring med samme etternavn? Gudbrandsen... Det er jo ikke akkurat det vanligste etternavnet. Endret 8. desember 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ahh, burn! Nå trodde jeg faktisk jeg hadde vunnet noe (for en gangs skyld), men neida! Er det ikke en luring med samme etternavn? Gudbrandsen... Det er jo ikke akkurat det vanligste etternavnet. 7455364[/snapback] Tror de sender mail til vinnerne gitt > Eskild Riiser Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ahh, burn! Nå trodde jeg faktisk jeg hadde vunnet noe (for en gangs skyld), men neida! Er det ikke en luring med samme etternavn? Gudbrandsen... Det er jo ikke akkurat det vanligste etternavnet. 7455364[/snapback] Tror de sender mail til vinnerne gitt > Eskild Riiser 7455453[/snapback] Javell? Jeg skriver jo at jeg vet jeg ikke har vunnet... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå er det vel mi tur snart. Har svart flittig på alt som er jeg jo Men gratulere til dere som vant!! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Får alltid opp håpet litt kver gang eg ser Thomas, men etternavnet øydelegger liksom alt. Vel vel Gratulere dåke som vant Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Grattis til dere som vant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå