Bilbergeren Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei Til stadighet spretter det opp et vindu med errorsafe scanning etc... Hvordan i alle dager blir jeg kvitt dette? Noen gode tips? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du burde søkt litt, det finner mange tråden om dette på forumet her er en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=626932 Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe. Bare litt panisk. Så det nå Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skjønner deg godt, det errorsafegreiene er noe ordentlig faenskap, har heldivis slippe det sjøl men kjenner en som har hatt masse bråk med det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 det er noe møkk, har heldighvis greid å ikke få det... Bare trykk vekk vinduene når det står errorsafe, ikke engang trykk ja eller nei eller ok, bare kryss det vekk. De itiotene som har laget errorsafe skulle vert skutt! Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Og ikke bare det ... se her: Nyttig eller svindel? Folk kan jaggu meg sno seg på mye rart. Har forsøkt å klikke meg vekk, og plutselig spretter det opp et vindu med "installer" og "ikke installer"... Jævlig gøy Endret 8. desember 2006 av RuSa79 Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Fant også denne: Errorsafe Remover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå