AlleDager Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Heisann Skal koble min stasjonære pc til et trådløst nettverk i huset jeg bor i nå. Har et 1394-Nettverkskort. Jeg kobler det til,men ingenting skjer. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få de koblet sammen (Signalene altså) Takk for Hjelp Hilsen Bjarne Lenke til kommentar
Konge Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Selv om du finner en tilkobling under nettverkskoblinger som heter 1394 så er dette ikke noen annen kontakt enn den for Firewire . Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Selv om du finner en tilkobling under nettverkskoblinger som heter 1394 så er dette ikke noen annen kontakt enn den for Firewire . 7454685[/snapback] auda så det er ikke nettverkskort. HVa kan jeg bruke den til da? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Eksempler kan være eksterne harddisker og dv-kamera (videoredigering). Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du trenger et trådløst nettverkskort. Disse får du i flere varianter, PCI for å montere i pc'en, samt USB-versjoner som du bare plugger i USB-kontakten. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Eksempler kan være eksterne harddisker og dv-kamera (videoredigering). 7455382[/snapback] aha. Har et Dv kamera, legger inn filmer på pcan fra igjennom firewire kabel. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå