Plomma2 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei. Jeg skal ha eksamen på blindern på tirsdag, og siden jeg går av toget på Nationaltheateret, så må jeg på en eller annen måte få forflyttet meg derfra og opp til Blindern. Det må vel nesten skje via t-banen. Jeg har aldri brukt t-banen før og jeg er litt redd for den. Hvilken rute er det jeg skal ta? Er det øst eller vest jeg skal? Hvilken nedgang bruker jeg? Hvor kjøper jeg billett? Etc. Etc. Det er ikke så veldig kult å finne ut på tirsdag at jeg nesten visste hvor det var. - Plomma Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ta t-bane til vest, du skal ta bane nr 3,4,5 eller 6. Kun to stasjoner unna EDIT; Fant linjekart som du kan bruke Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vil spesifisere litt kva bane som er lurt å ta 3: Sognsvann 4: Ringen 5: Storo 6 Ringen går andre veien og er ein stor omvei. Den andre 6ern som går Vetover gjer at du havner på Husebybakken noko som blir litt feil iforhold til blindern. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Hvilken av de to nedgangene er vest? Og kan jeg kjøpe billett på vognen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Plomma2 sjekk skilt og nei, du kan ikke kjøpe billett på vogn.. Må kjøpe i forhånd, billettautomat selger billett. Lett å finne Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det skal stå på skiltet over nedgangen om det er øst eller vest, men du kan vel bruke begge om jeg ikke husker feil. Billett kan du enten kjøpe i luka eller på en av de gule automatene du ser står rundt om kring nede i undergrunnen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Hah. Dette kan bli spennende. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Plomma2 du kan spørre folk i stasjonen for sikkerhet skyld, folk i Oslo er ikke skumle Lenke til kommentar
butare Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Plomma2 du kan spørre folk i stasjonen for sikkerhet skyld, folk i Oslo er ikke skumle 7454721[/snapback] Rettelse: Ikke alle folk i Oslo er skumle... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Et annet lite tips, Blindern er gedigent område. Har du muligheten, ta deg en kjøretur ditt i helgen for å finne riktig bygg så du slipper å stresse med det på tirsdagen. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Blindern er ikke digert, mm. du tenker på Med. og ifi. Bare ta en av de banene som er nevnt, hopp av på blindern stasjon, gå opp bakken og vips så er du der. Epz. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Se på kartet på trafikanten.no Der kan du få plottet opp komplett reiserute fra Oslo S til dit du skal. Ingenting skummelt med T-banen, har tatt den hver dag i mange år. Endret 8. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå