Quadrat Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg lurer på om minnekortet kan ta skade og bildene forsvinne om man setter det i minnekortleseren mens den står på?Har minnekortleser i PC'n og velger å bruke den da det går tregt å overføre via kabel, men ønsker å vite om jeg bør sette maskinen i f.eks hvilemodus før jeg setter inn kortet... Litt kjedelig om man skulle miste fine bilder... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er ingen fare å sette in minnekortet mens PC er på, men anbefaller å deaktivere USB'en når du tar minnekortet ut (Safely Remove Hardware) på engelsk Windows. Lenke til kommentar
Quadrat Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Ok, men leseren er innebygd, så jeg vet ikke om den kan slås av. Får vel gjøre det til en vane å dvale maskinen før jeg tar ut kortet igjen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 neida. Når du stikker i kortet skal det komme ett ikon på startmenyen din, denne "safely remove hardware".. der kan du som regel velge å disable minnekortet, leseren eller usb hubben... du velger simplethen minnekortet. Lenke til kommentar
Quadrat Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det visste jeg ikke om. Takker så mye for tipsa deres folkens! Ser ut til å være akkurat som dere sier... Endret 8. desember 2006 av Quadrat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå