Gå til innhold

Hjelp i Wii sports

Starscream12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Trenings-modus vil du lære hvordan spille tennis. Det handler om styrke og timing.

Selv sliter jeg med Boxing. Har hørt at man skal kunne reise seg fra KOs ved å holde A og gjøre "løfte"-bevegelser, men dette går heller dårlig. Er det noe en kan gjøre?

Lenke til kommentar

Hos meg oppfører bowlingkula seg merkerdig nøyaktig slik når jeg bowler i virkeligheten. Mye skruv til høyre, og en og annen gang rett frem mot en nærmest strike, men den gang ei.

Enten er det noe feil med Wii-sport og wiimoten, eller så er jeg bare en total elendig bowler. Tipper på det siste jeg :p

Lenke til kommentar

Begynner nå å bli ganske god i bowling. Kan skru kulen ganske godt nå. Spillet er veldig nøyaktig som virkeligheten vil jeg si. Digger det. Spilte litt bowling hos to kamerater i går (også litt tennis og golf). Storkoste oss. Ble invitert over i dag også :)

Lenke til kommentar
Begynner nå å bli ganske god i bowling. Kan skru kulen ganske godt nå. Spillet er veldig nøyaktig som virkeligheten vil jeg si. Digger det. Spilte litt bowling hos to kamerater i går (også litt tennis og golf). Storkoste oss. Ble invitert over i dag også :)

7467042[/snapback]

Jepp, begynner å få dreisen jeg også nå. Rekorden er 155, men forventer å nå nye høyder idag, hva er din rekord TCi? =oo :) <3 Wii

Lenke til kommentar

tror det var 188 jeg hadde ene runden...

skru inn på fremste pinnen er best i virkligheten:P

husk du kan justere hvor du skal kaste fra, og legge til å slå på skrått i tillegg.... så du kan stå til venstre, skyte mot høyre og skru mot venstre for å treffe midt i...

må bare trening til:)

Lenke til kommentar

ja, den er genial:P

må skaffe meg noen flere kontroller...

må ha en nunchuck til også...

hørte rykter om at en lokal expertbutikk fikk 2 nintendo Wii'er og en masse med ekstrautryr og spill, så de hadde plenty av det andre... må sjekke så snart jeg står opp på mandag:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...