FI_asko Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Driver å kikker etter tastatur i utlandet siden jeg synes det er dyrt i norge og fordi det er liksom litt mere å vlege i der ute. Men da kommer dette problemet med æ,ø,å. Har tastatur med disse symbolene noe eget navn.. vet liksom ikke hva jeg skal søke etter for å finne slike tastaturer. Og i tillegg hadde det vært kjekt med noen tips om tastatur og mus til rundt 500 kr. Gjerne i norge også. Tastaturet bør være så lite som mulig. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Utlandet har svært lite Norske-oppsett på tastaturene. På samme vis ikke vi har Arabiske her i norge Skal du dog søke, er NO forkortelsen de fleste OEM-produsenter benytter for å merke klasketuret som Norsk. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 du kan buke svenske og danske tastaturer uten problem, hvertfall svenske.. forbehold om feil. det er ikke mye forskjell i layouten Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Og i tillegg hadde det vært kjekt med noen tips om tastatur og mus til rundt 500 kr. Gjerne i norge også. Tastaturet bør være så lite som mulig. Tastatur: Logitech Ultra-Flat. Mus: Logitech MX518. Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Og i tillegg hadde det vært kjekt med noen tips om tastatur og mus til rundt 500 kr. Gjerne i norge også. Tastaturet bør være så lite som mulig. Tastatur: Logitech Ultra-Flat. Mus: Logitech MX518. 7454605[/snapback] Så ikke så dumt ut det der.. Er ikke mulig å få de i trådløs? Pc-en blir stående slik at jeg trenger 1,5-2 meter ledning. Og da må jeg sikkert kjøpe no skjøtegreier, og da blir det kanskje like greit å invistere i trådløst. Men er sikkert en del dyrere da..? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) du kan buke svenske og danske tastaturer uten problem, hvertfall svenske..forbehold om feil. det er ikke mye forskjell i layouten 7454499[/snapback] Ikke store forskjellen, men nok til at det er irriterende/forvirrende hvis du er vant til norsk tastatur og/eller bruker norsk tastatur andre steder. Det er en del spesialtegn som har forskjellig plassering og svenskene bruker ö og ä i stedet for ø og æ. For at layouten skal stemme må du i så fall velge "input language" som stemmer overens med tastaturet. Hvis du lurer på hvordan layouten ser ut kan du ta en titt på her. Endret 8. desember 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå