lysbryter Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hva er best? 4.4.4.16 eller 4.5.4.15? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg tror kanskje 4 4 4 16 er raskere i noen tilfeller og det andre er raskere i noen andre tilfeller. Men du vil sikkert ikke merke forskjell uansett om du velger det ene eller det andre. Gå for det som er mer stabilt. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Svært liten forskjell i ytelse, og settes timing manuellt, bør begge settene kunne kjøre 4.4.4.12 2T. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Takk, men er det da smart å velge den førstnevnte, som er 50 kr billigere (og med lavest trcd)? Ser at det er den sistnevnte som er mest vanlig og som har fått masse bra kritikk i tester. Hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Svært liten forskjell i ytelse, og settes timing manuellt, bør begge settene kunne kjøre 4.4.4.12 2T. 7454382[/snapback] Det er jo mulig at settet hans skal egentlig kjøre på 5 5 5 18 eller noe, som er vannlig for DDR2, da er det ikke lett å komme ned til 4 4 4 12 hvis ikke det er noe garanti for det. Ah, nå ser jeg hvorfor du lurer på det. Glem det jeg sa over, jeg ville ha gått for 4 4 4 16. Ut ifra det jeg har testet med mine minnebrikker er det mindre forskjell i testene om jeg forandrer på det siste tallet. Endret 8. desember 2006 av prostoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå