tradhtare Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette.. Var innom samfunnsdelen av forum, men fant liksom ingen plass den passa. I natt drømte jeg en drøm om meg og venninna mi, jeg forklarte denne til henne, og hun sa at hun hadde drømt det samme! Jeg lurer på om noen vet om noen sider som tar for seg dette temaet? At to mennesker drømmer samme drøm, samme natt. Jeg mener å ha lest en plass at det en sjelden gang kan forekomme mellom kjærester som ligger ved siden av hverandre, men jeg og venninna mi bor liksom i hver sin del av landet. Det hele er merkelig, men jeg er interessert i å høre/lese mer om dette emnet.. Så.. anyone? Endret 8. desember 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 LIES and deciet! Neida kødder. Høres meget spesielt ut. Først litt bakgrunn: Er du forelska i denne veninnen? har du tidligere hatt intimkontakt? kan dette være grunnen? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tipper hun liker deg, og derfor sa hun hadde samme drøm slik at du føler en tilknyttning til henne. ^_^ Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Først forklarte du drømmen. Og så svarte hun "ditto" eller noe sånt? Det er en stor sjanse at hun bare tuller egentlig. Men hvis det er sant er det bare freaky Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Først forklarte du drømmen. Og så svarte hun "ditto" eller noe sånt? Det er en stor sjanse at hun bare tuller egentlig. Men hvis det er sant er det bare freaky 7455683[/snapback] Sindre, din tullebukk. -_- Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 LIES and deciet! Neida kødder. Høres meget spesielt ut. Først litt bakgrunn: Er du forelska i denne veninnen? har du tidligere hatt intimkontakt? kan dette være grunnen? 7455528[/snapback] Vi har begge vært forelska i hverandre.. men av forskjellige grunner så ble det aldri oss. Derfor heller ingen intimkontakt. Og dette kan jo være grunnen for drømmen. Men samme natt?:s Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Først forklarte du drømmen. Og så svarte hun "ditto" eller noe sånt? Det er en stor sjanse at hun bare tuller egentlig. Men hvis det er sant er det bare freaky 7455683[/snapback] Hehe, tullinger :!: Det er liten sjanse for at hun tuller:) Så det er igrunn bare freaky! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hvis ikke det har skjedd, men at dere har vært i transe. Sånt forekommer, men his det er vær del av landet så er ikke det så sannsynlig Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 hvis ikke det har skjedd, men at dere har vært i transe. Sånt forekommer, men his det er vær del av landet så er ikke det så sannsynlig 7458704[/snapback] nei altså, vi var jo ikke i samme by engang:p Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hun sa det fordi hun ville ha deg. Bare å slenge seg på flyet med en gang Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 HADDE DERE ASTRAL KOS???????? Si hvis så ville drømmen blitt stokket om forskjellig for å unngå dette, hukommelse referat, det var en glitch i lovetrix, the sentinels are coming. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 hun sa det fordi hun ville ha deg. Bare å slenge seg på flyet med en gang 7460468[/snapback] Duu.. hun vil ha meg. :!: Men det visste jeg fra før liksom, så hun sa det ikke for å få meg til å skjønne. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 HADDE DERE ASTRAL KOS???? Si hvis så ville drømmen blitt stokket om forskjellig for å unngå dette, hukommelse referat, det var en glitch i lovetrix, the sentinels are coming. 7461905[/snapback] Prat norsk? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 SpecialK, ikke dobbelpost så mye, skriv heller nickene til de som du svarer til. ; ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Forøvrig kan man sitere flere poster i én post ved å trykke på i alle postene du vil sitere i innlegget ditt. Post du har markert for sitat blir røde. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg tror det er noe mellom dere Du må "go for it", som de kaller det. Spør henne om dere skal vere sammen. For det meste tyder på at dere er ubevisst forelsket i hvernadre. Bare drømmene kan fortelle dere Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Når man drømmer bearbeider hjernen ting du har opplevd. Inntrykk, følelser, opplevelser, tanker om fremtiden, angstfølelser. Det er faktisk ikke så usannsynlgi at dere har drømt akkurat det samme om dere har kjent hverandre lenge, har samme interesser eller ellers har forskjellige felt som "krysser hverandre". En ting som er mer usannsynlig er om du for første gang møter en person (som ikke har noen "kryssende felter", f.eks. en arbeidsgiver fra Russland) og dere finner ut at dere har drømt akkurat det samme. Kanskje litt ekstrem beskrivelse, men håper du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 SpecialK: Eg kan anbefale www.paranormal.no for deg, visst du trur på sånt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) En ting som er mer usannsynlig er om du for første gang møter en person (som ikke har noen "kryssende felter", f.eks. en arbeidsgiver fra Russland) og dere finner ut at dere har drømt akkurat det samme. 7465160[/snapback] haha søkt eksempel. Neida, vi møter alle en arbeidsgiver fra Russland i blant. Endret 10. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er jo ikke såå vanskelig. Eksempel: De snakker med hverandre på MSN kl. 03.00 på natta. De er dautrøtte begge to og snakker om f.eks at de kjører bil til Lillehammer sammen. Så sier de natta og legger seg fordi de er så trøtte. De legger seg i senga og sovner med en gang. Er ikke såå unaturlig å da drømme om at de kjører bil til Lillehammer sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå