Goldfinger Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hei guru gutta! Har en P3 AMD1GHZ på Abit KT7A , 320MB RAM, 60GB, 30GB, 16X Plextor og stort sett. Saken er at jeg har brent før og jeg veit at ting virker, men fikk en krasj for tid tilbake og måtte kjøre opp maskina på nytt. Gjorde en clean install. Har oppdatert XP, nero og ASPI driverne fra nett. Til og m XP's innebygde brenne prog krangler..? Hva skjera??? ARGH!!! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hos meg var det brenner driveren som køddet seg. Den gjorde Windows XP ustabilt. Jeg oppdaterte den og så gikk alt fint SintBrus Lenke til kommentar
Goldfinger Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Fant bare firmware? Oppgraderte like godt den. Men d hjalp ikke. Nå presterte den å restarte maskina mitt i brenneprosessen. (XP's svar på blåskjerm? veldiii lurt da) Får snart abstinenser....MÅ HA HJEEEELP! =( Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hvilken versjon av Nero bruker du?? Selv bruker jeg 5.5, og den går nydelig. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Er det noen her som har kjøpt XP? Tenkte det ja, syntes dere selv dere fortjener at det skal virke? Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 07:47, Zitoz skrev:Er det noen her som har kjøpt XP?Tenkte det ja, syntes dere selv dere fortjener at det skal virke? ?? snodig svar!!! Versjon 5.5 hvor kan man laste ned denne ? finner bare 5564 og den er det en del bug med. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Microsoft fortjener ikke penger for XP .. det er jo omtrent ubrukelig sammen med Nvidia skjermkort .. får jo bare Infinite_loop error hele tida og blue screen, les forumer på http://www.viaarena.com bl.a Lenke til kommentar
Goldfinger Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Hei miniguru..bruker Nero 5540. Men jeg har brent m XP's innebygde brenneprog og jeg får feilbrenning da å? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 16:42, Goldfinger skrev:Hei guru gutta! Har en P3 AMD1GHZ på Abit KT7A... P3 AMD1GHZ? Lenke til kommentar
Goldfinger Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Helu Huleman! :smile: Litt glipp da, AMD 1 GHZ heter d. Men kan du hjelpe? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 16:42, Goldfinger skrev:Hei guru gutta! Har en P3 AMD1GHZ på Abit KT7A , 320MB RAM, 60GB, 30GB, 16X Plextor og stort sett.Saken er at jeg har brent før og jeg veit at ting virker, men fikk en krasj for tid tilbake og måtte kjøre opp maskina på nytt. Gjorde en clean install.Har oppdatert XP, nero og ASPI driverne fra nett.Til og m XP's innebygde brenne prog krangler..?Hva skjera??? ARGH!!! Har du scsi brenner ? Isådall sjekk termineringen, mange som driter seg ut på det og klager over dårlig OS når ting går til h.... :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 hei jeg bruker win_xp sitt innebygde brenneprogram uten problemer. jeg bruker også CloneCD og CDRWIN og har ingen problemer Jeg har SCSI brenner Yamaha Lenke til kommentar
zup Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 07:47, Zitoz skrev:Er det noen her som har kjøpt XP?Tenkte det ja, syntes dere selv dere fortjener at det skal virke? Har du tenkte litt på at de som bruker sine warez versjoner av WinXP kommer til å bli nettverks administratorer/innkjøps sjefer etc.. Det ikke er uten grunn at all anit-piracy arbeid er rettet mot bedrifter. Hadde ikke WinXP ligget på så mange gutte maskiner først, så hadde alle bedrifter kjørt Linux. Dette er ingen rettferdig gjøring av pirat kopiering, eller oppfordring til det. Straffen for brudd på copyright lover er ganske så harde. Lenke til kommentar
Goldfinger Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Har en Plextor 1610A, ikke scsi nei. Men saken er at den fungerte fint før jeg reinstallerte XP på HD'n. Er d noen m saklig kompetanse på brenne prob her? Eller skal folk snikk snakke om XP? På forhånd takk (fortvilt og skal brenne noe før jul) Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Zup, De guttene som sitter med warezXp på maskinen dem nå, er de som kommer til å bli netverks admins? det er det abselutt mest idiotiske jeg har hørt i mitt liv. Du blir en like god netvekrs administrator ved å bruke lisensiert OS, jeg skjønner ikke hvorfor Microsoft gidder å lage os, det eneste de får er tonn med klager for at de oprativ systememne dere bruker ulåvlig ikke virker, kanskje dere skulle bruke huet litte grann, å være taknemmelig med hva dere tross alt har "fått" Din nazistiske ful-unge jævel.... Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg kjører Windows XP Professional Norsk versjon. Jeg har lagt inn: Nero 5.5 , De nyeste driverene til Radeon 8500 og Adaptec ASPI 4.7 driverene. Brenningen fungerer som bare det. PS: Andre museknapp på min datamaskin - Egenskaper - Avansert - Oppstart og gjennopretting , Instillinger - Systemfeil. Ta vekk haken på Starte maskinen på nytt. Jeg har faktisk kjøpt Windows XP Pro Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 16:28, Zitoz skrev:Zup, De guttene som sitter med warezXp på maskinen dem nå, er de som kommer til å bli netverks admins? det er det abselutt mest idiotiske jeg har hørt i mitt liv. Du blir en like god netvekrs administrator ved å bruke lisensiert OS, jeg skjønner ikke hvorfor Microsoft gidder å lage os, det eneste de får er tonn med klager for at de oprativ systememne dere bruker ulåvlig ikke virker, kanskje dere skulle bruke huet litte grann, å være taknemmelig med hva dere tross alt har "fått"Din nazistiske ful-unge jævel.... Zitos: Hva feiler det deg? Hørt om folkeskikk? Du har en aggressiv og nedlatende tone i de fleste av innleggene jeg har sett av deg. Du burde lese retningslinjene for forumet, spes. 1, 2 og 3. Skjerp deg! (eller voks opp...) Lenke til kommentar
Lord Pyrre Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 vil bare si at hvær gang jeg skulle prøve "kongen som noen sier"NERO på abit'en min så er det en hel masse rare ting som skjer fant min ro med WinOnCD 5,0 som er et greit program som ikke roter Bruker den jo bare for å brenne vanlige filer til CD copy bruker jo man CloneCD til. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 En av tingene jeg liker med win xp : jeg slipper å bruke win-on-ditt nero-datt blabla o.s.v :smile: Eneste brenneprogrammet jeg bruker nå er Clone Cd til å kopiere med. Resten går utmerket fint å gjøre med Windows uten at du må gå igjennom en masse wizzarder og anna ball. Har en Plextor 24/10/40 A men en kompis av meg som har en gammel Creative 4x4x24 har samme erfaringene og han er også svært glad for å sleppe dilldall. Ps : gutta maste veldig for å få meg over på Xp, jeg er generelt skeptisk til alt nytt hvertfall på såpass grunnleggende nivå som operativsystemet men nå må jeg bare tilstå : Xp blir kulere for hver dag som går! Kræsjer sjeldent for windows å være og har en mengde nye funksjoner jeg setter STOR pris på :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå