Gå til innhold

Hva er den vanskeligste moben du har soloa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og de 20 elitene greide jeg å komme unna...tok bare VC og han tauren utafor båten, sleit veeeeldig men greide det akkurat brukte da mye pots og bandages

7544516[/snapback]

 

Bare lurer littegranne på hvordan du klarte å ta ut VC med tanke på hans stealthed adds. Husker jeg ikke helt feil så er det vel 4 av dem såvel som the boss himself.

Lenke til kommentar

princess i mara som warrior er det hardeste jeg solo.

hadde stamina mark of wild. onyxia buff og elixir of mongose.

starta med reckleness blood fury deathwish crusader proca ganske heftig skade da fikk den til 60% på 20 sekunder skifta til skjold og hadde en lang kamp og fikk den til slutt ned brukte healing pots og healthstone også.

da hadde jeg ikke like bra gear som nå. tror jeg kunne tatt den uten noe pots nå :p kompis av meg har solo trash i naxx som mage lang kiting

 

bare for og nevne det jeg hadde ingen sjangs mot trash i naxx.

 

kan også nevne att jeg tok rotgrip og goblinen i mara uten noen buffs-pots.-cooldowns

Endret av neoman
Lenke til kommentar

du vet hvilken dm jeg mener?

Ja, DM med level 20 eliter osv.

7544167[/snapback]

og de 20 elitene greide jeg å komme unna...tok bare VC og han tauren utafor båten, sleit veeeeldig men greide det akkurat brukte da mye pots og bandages

7544516[/snapback]

Haha, dette er det dummeste jeg har hørt. Du kan ikke snike deg forbi disse mobsa, spesielt ikke i level 13. Og desuten, du hadde aldri klart VC alene heller. Han dreper deg på max 3 slag.

Lenke til kommentar

Har soloa mesteparten av LBRS som hunter :F warmaster voone, spider motheren.... alle untatt siste boss som skal ned i natt :!: så har eg solo den dragenutafor carvens of time... immune to arcane så ikke så mye jump shot der nei :p så har eg soloa 3 mobs i winterspring på samme tid... felguards

og ein del andre ting :)

Lenke til kommentar

Hardeste mobben jeg har solo-drept er en paladin med tier2-gear og asscandy! DET var en sjuuuk fight i wsg, vi møtte hverandre i ett hjørne der ingen andre var, og holdte på LEEENGE, tok ikke tiden men regner med 3-4 minutter. (jeg er rogue btw).... OMg jeg hater paladins etter patch 2.0 ! Men da jeg tok den jæveln her, jeg BRØØØØØØLTE av lykke dammit =)

Lenke til kommentar

Weldon Barov (The last Barov) som Warlock.

 

Var egentlig bare å kite han frem og tilbake langs veien med Curse of Exhaustion. Men mange allies er glade i å ødelegge. Dog det var litt gøy når en Night Elf warrior charget meg. Jeg Death coilet han og sluttet å skade Weldon. Han evadet og jeg fearet warrioren. Fullt med DoTs og et par shadowbolts, så prøvde han å løpe. Det hjalp ikke. Neste gang han red forbi så dismounten han ikke.

Lenke til kommentar
jeg kan soloe første fasen til TIGER BOSS I ZG!!  :innocent:

 

(drit vanskelig da men har tatt sånn 10% førløbig )

7459200[/snapback]

 

class er du ?

7474685[/snapback]

 

Druid, men skal rette meg litt.. kan soloe helt til de begynner å heale.. Det kan gjøres av alle classer som kan bruke instant range spell. Bow etc vil nok ikke funke...

 

Måten jeg gjør det er at mobbene løper sånn her:

 

________

________|

 

 

Mens jeg hopper sånn på en måte.

 

|

|

 

Kiting..

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar

Som warrior er det Hakkar i ST, var protection speccet. Full epic tho, men alikavel en stor prestasjon for warrior. når vi summonet han så ble hele laget utenom meg stengt ute :blush:

 

som mage er det ikke så mye jeg har soloet, det beste er vel Araj the summoner i WPL, Pyroblast, instant pytoblat og masse kiting av vaktene. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...