Keldon Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Hogger som level 9 paladin 7454157[/snapback] Hoggerhumor. Nein nein. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 du vet hvilken dm jeg mener? Ja, DM med level 20 eliter osv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 du vet hvilken dm jeg mener? Ja, DM med level 20 eliter osv. 7544167[/snapback] og de 20 elitene greide jeg å komme unna...tok bare VC og han tauren utafor båten, sleit veeeeldig men greide det akkurat brukte da mye pots og bandages Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 og de 20 elitene greide jeg å komme unna...tok bare VC og han tauren utafor båten, sleit veeeeldig men greide det akkurat brukte da mye pots og bandages 7544516[/snapback] Bare lurer littegranne på hvordan du klarte å ta ut VC med tanke på hans stealthed adds. Husker jeg ikke helt feil så er det vel 4 av dem såvel som the boss himself. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) princess i mara som warrior er det hardeste jeg solo. hadde stamina mark of wild. onyxia buff og elixir of mongose. starta med reckleness blood fury deathwish crusader proca ganske heftig skade da fikk den til 60% på 20 sekunder skifta til skjold og hadde en lang kamp og fikk den til slutt ned brukte healing pots og healthstone også. da hadde jeg ikke like bra gear som nå. tror jeg kunne tatt den uten noe pots nå kompis av meg har solo trash i naxx som mage lang kiting bare for og nevne det jeg hadde ingen sjangs mot trash i naxx. kan også nevne att jeg tok rotgrip og goblinen i mara uten noen buffs-pots.-cooldowns Endret 20. desember 2006 av neoman Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 du vet hvilken dm jeg mener? Ja, DM med level 20 eliter osv. 7544167[/snapback] og de 20 elitene greide jeg å komme unna...tok bare VC og han tauren utafor båten, sleit veeeeldig men greide det akkurat brukte da mye pots og bandages 7544516[/snapback] Haha, dette er det dummeste jeg har hørt. Du kan ikke snike deg forbi disse mobsa, spesielt ikke i level 13. Og desuten, du hadde aldri klart VC alene heller. Han dreper deg på max 3 slag. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Har bare 2mannet Scholo. begge var mage... Var ikke noe solo, men syntes det var ganske kult Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Har soloa mesteparten av LBRS som hunter :F warmaster voone, spider motheren.... alle untatt siste boss som skal ned i natt :!: så har eg solo den dragenutafor carvens of time... immune to arcane så ikke så mye jump shot der nei så har eg soloa 3 mobs i winterspring på samme tid... felguards og ein del andre ting Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Med alt det tullet jeg mistenker folket for å fare med ville det kanskje ha vært en idé av folk å poste video når de kommer med såpass drøye uttalelser? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) range weapon oppe på hjulet ved VC, fikk litt hjelp av norse(bemerk litt) på diverse som angrep meg men tok resten solo fikk masse deilig gear ut av dette runnet:) Endret 21. desember 2006 av Narkan Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Sorry, men da ville han evada alle angrepa dine. Tror fortsatt ikke på deg. Du hadde blitt rapa på skipet osv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Sorry, men da ville han evada alle angrepa dine.Tror fortsatt ikke på deg. Du hadde blitt rapa på skipet osv. 7549998[/snapback] prøv og heller prat med meg etterpå om det Lenke til kommentar
PcT Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 soloa store deler av lbrs som en prot warrior før de nerfa "shield block buggen" (de hitter for 130 jeg blokker for 150 med 97% chance på ALLE hits, sier seg selv at det gikk ganske lett) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hardeste mobben jeg har solo-drept er en paladin med tier2-gear og asscandy! DET var en sjuuuk fight i wsg, vi møtte hverandre i ett hjørne der ingen andre var, og holdte på LEEENGE, tok ikke tiden men regner med 3-4 minutter. (jeg er rogue btw).... OMg jeg hater paladins etter patch 2.0 ! Men da jeg tok den jæveln her, jeg BRØØØØØØLTE av lykke dammit =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Weldon Barov (The last Barov) som Warlock. Var egentlig bare å kite han frem og tilbake langs veien med Curse of Exhaustion. Men mange allies er glade i å ødelegge. Dog det var litt gøy når en Night Elf warrior charget meg. Jeg Death coilet han og sluttet å skade Weldon. Han evadet og jeg fearet warrioren. Fullt med DoTs og et par shadowbolts, så prøvde han å løpe. Det hjalp ikke. Neste gang han red forbi så dismounten han ikke. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 hogger, 11elite med lvl 10 warlock, var lett Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) jeg kan soloe første fasen til TIGER BOSS I ZG!! (drit vanskelig da men har tatt sånn 10% førløbig ) 7459200[/snapback] class er du ? 7474685[/snapback] Druid, men skal rette meg litt.. kan soloe helt til de begynner å heale.. Det kan gjøres av alle classer som kan bruke instant range spell. Bow etc vil nok ikke funke... Måten jeg gjør det er at mobbene løper sånn her: ________ ________| Mens jeg hopper sånn på en måte. | | Kiting.. Endret 27. desember 2006 av Hidephix Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Som warrior er det Hakkar i ST, var protection speccet. Full epic tho, men alikavel en stor prestasjon for warrior. når vi summonet han så ble hele laget utenom meg stengt ute som mage er det ikke så mye jeg har soloet, det beste er vel Araj the summoner i WPL, Pyroblast, instant pytoblat og masse kiting av vaktene. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Bag'thera lvl 40 elite panther, som lvl 37 warlock. Tok noen forsøk pga. at voiden mista aggro, og at jeg aggro'a mobs rundt han. Men det var ett lite "rush" å endelig drepe han. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) tok solo dm med en 19 NE rogue Edit; skrev feil level. roguen var twink så... litt lettere å solo dm da;) 7543093[/snapback] Jeg tviler sterkt på at du klarer å solo VC som 19 rogue, twinka og buffa eller ikke. Endret 28. desember 2006 av Dingot0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå