Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er den vanskeligste moben du har soloa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Soloet ett sted mellom 20 og 40 hordes med min trofaste Borelgore utenfor Naxx. Eide hardt!

(PS! Jeg spiller PvE)

7466951[/snapback]

Merkelig definisjon på solo du har.

7468698[/snapback]

Vel, mja.. Borelgore er jo hostile mot meg da, men jeg lurte han til å drepe hordes. Blir mulig litt feil å si solo, men horde ble drept da.

Lenke til kommentar
Hvilke classer er det som klarer å ta flightpath-duden?

Jeg klarer det som mage, men dør av alle addsa etterpå  :cry: .

7468862[/snapback]

Klarte fint å ta han som combat rogue for lenge siden... (Vanish ftw) Men han har visst blitt buffet i en av de siste patchene, så er litt usikker på at det går nå...

Lenke til kommentar

Emberstrife. Easymode for mage, tatt han mange ganger.

Soloet scorpid eliten i Silithus med adds på lvl 56 med magen.

Siste adde drepte meg, men drepte et add og eliten.

Soloet en rare turtle i Hinterlands. 5 lvl over meg.

Må poste noen bilder, husker ikke alle kills.

Hadde som sport å sole harde mobs med magen hehe.

Fra warrioren er det vel elite dragene i Wetlands, dem fra lvl 58-60 like ved dragen Horde trenger i Ony questen.

Priesten min har jeg ikke testa så mange mobs med.

Lenke til kommentar
Har hørt om en Hunter som gjorde Ubrs solo..

er det noen som har hørt om dette?

7527197[/snapback]

Det er helt umulig. Desverre :p Men i PvE som hunter kan du drepe hva faen du vil fra lvl 20. Tok en lvl 56 Scorpion i Silithus da jeg var 22 med min hunter. Men ossen skal en hunter greie de patrolsa i ubrs hvor det er over 6-7 stk?

Lenke til kommentar

7527197[/snapback]

Det er helt umulig. Desverre :p Men i PvE som hunter kan du drepe hva faen du vil fra lvl 20. Tok en lvl 56 Scorpion i Silithus da jeg var 22 med min hunter. Men ossen skal en hunter greie de patrolsa i ubrs hvor det er over 6-7 stk?

7527205[/snapback]

Kite Kite Kite ? :p

vet ikke jeg vel men var en som sa han hadde sett en Hunter film

Lenke til kommentar

7527197[/snapback]

7527205[/snapback]

Pics or it didn't happend. Eller det kan ikke ha skjedd. Du grier bare ikke å drepe en mob som er 34lv'er høyere en deg.

Lenke til kommentar

7527197[/snapback]

7527205[/snapback]

Pics or it didn't happend. Eller det kan ikke ha skjedd. Du grier bare ikke å drepe en mob som er 34lv'er høyere en deg.

7527337[/snapback]

har du asspect of "speed" på den lvl ? vis det kan det være mulig men da må det være Ingen mob på veien eller's er du død

^^

Lenke til kommentar

7527197[/snapback]

7527205[/snapback]

7527337[/snapback]

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=21126

nesten det samme :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...