Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 En liten oppdatering. Morphaz + Hazzas er karnøflet. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Noe sier meg at du er veldig sej i WoW psilocybe Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Det er en spesiel mob i nærheten av inngangen til naxxramas. Den heter "bla bla of Naxxramas" eller noe, husker ikke helt . Han critter deg for 1000 etc. Uansett, klarte å ta han ^^ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 jeg kan soloe første fasen til TIGER BOSS I ZG!! (drit vanskelig da men har tatt sånn 10% førløbig ) 7459200[/snapback] Så du soloa 2 x 60 elite tigrer og 3 andre VANSKELIGE humanoids som må dø samtidig? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Vann-elemental-bossen i Maraudon, og de der badass-karene med mortal strike i winterspring, helt i sør. Som rogue. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Hadde akkurat en syk opplevelse. En warlock og jeg raidet en hordeby i Ashenvale for å feire at man ikke får DK's lenger. Jeg ser en 35 non-elite NPC, jeg puller han med en fireblast, og han mister 1% hp eller noe. Jeg tenkte at han kanskje hadde evada eller noe, men neida. Jeg skyter en frostbolt på han, men han mister fortsatt nesten ikke noe hp. Heldigvis skada NPC'en ikke noe særlig. Og etter kanskje 5 minutter har warlocken og jeg klart og tatt han. Begge overlevde med under 20% hp. Synes dette er ganske sykt av Blizzard å ha en så vill level 35-mob. De kunne i det minste skrevet 60 Elite eller noe Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Nye solokills. (Fortsatt 60 rogue) Halycon og Gizrul the Slavener i LBRS. Elsker hemorrhage. Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Hadde akkurat en syk opplevelse.En warlock og jeg raidet en hordeby i Ashenvale for å feire at man ikke får DK's lenger. Jeg ser en 35 non-elite NPC, jeg puller han med en fireblast, og han mister 1% hp eller noe. Jeg tenkte at han kanskje hadde evada eller noe, men neida. Jeg skyter en frostbolt på han, men han mister fortsatt nesten ikke noe hp. Heldigvis skada NPC'en ikke noe særlig. Og etter kanskje 5 minutter har warlocken og jeg klart og tatt han. Begge overlevde med under 20% hp. Synes dette er ganske sykt av Blizzard å ha en så vill level 35-mob. De kunne i det minste skrevet 60 Elite eller noe 7464512[/snapback] Splintertree? I alle fall så har akkurat det samme skjedd med megi en horde by i Ashenvale. Husker at det var en mob som hadde så enormt mye hp. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Han må hatt bortimot 50k hp eller noe, serriøst. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 kansje dere kan ha bilder av mobbsene dere tar( altså bosser da) is snømannen lvl 11:p Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Soloet en warlock i AB i dag, men døde av DoT's. Teller det? Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Allt som er fear-able, går ann å soloe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Soloet ett sted mellom 20 og 40 hordes med min trofaste Borelgore utenfor Naxx. Eide hardt! (PS! Jeg spiller PvE) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg drepte Lord azretoch på lvl 38 med paladinen min, da var jeg fornøyd Endret 10. desember 2006 av Keylar Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg prøvde å soloe en AFK troll shaman i AB igår, men det gikk Men så traff jeg på samme shaman i WSG ett par timer etterpå og da klarte vi 4 stykker inklusive en egen healer og ta han Morsomt når man klarer å ta raidbosser Ellers drepte jeg og en mage kompis den quazye 61 elite tøsa utfor AB inngangen til horde i Arathi Highlands igår, han kunne tad henne alene men gikk lettere når jeg heiv crippling poison på henne. Trodde dette var radibosser som skulle gi honor men tok visst feil... Har enda ikke had gleden av og downa en Horde Warlock enda men guilden min og en annen Naxx guild skal slå oss sammen ikveld og prøve på 80 manns raid, forhåpentligvis klarer vi det denne gangen! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 De soloa jeg i lvl 52 Er warlock da. Imba Du og hunter, mage, shaman sikkert, shadow priest, kanskje ikke pala hehe...(elelr det vil si dem finner det ikek ut fordi kampen varer en hel uke til server går ned for maintanance), rogue om den eliten lar seg stunnes, ehh hmm... Kort sagt.. Alle andre klasser enn warrior skulle vel klare dem med letthet:) 7454931[/snapback] Ikke shaman som lvl 52. På lvl 60 er det forholdsvis lett med TuF, gjorde det i går for morroskyld, men som lvl 52 må man heale så mye at man går ut av mana og får ikke gjort nok DPS. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 jeg kan soloe første fasen til TIGER BOSS I ZG!! (drit vanskelig da men har tatt sånn 10% førløbig ) 7459200[/snapback] Så du soloa 2 x 60 elite tigrer og 3 andre VANSKELIGE humanoids som må dø samtidig? 7462717[/snapback] Det går med exploiting Ikke å drepe alle samtidig, men å ta 10 % av bossens HP. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 VanCleef trur jeg, som lvl 33 rogue uten healing 7457474[/snapback] Har tatt han med 28 twink rogue Tatt alle bossene i Maraudon med blå 60 warrior, unntatt siste, der man må være fler for å komme ned. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Soloet ett sted mellom 20 og 40 hordes med min trofaste Borelgore utenfor Naxx. Eide hardt! (PS! Jeg spiller PvE) 7466951[/snapback] Merkelig definisjon på solo du har. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Razorlash i maraudon som level 49 rogue. Crimson curier og duskwing som 60rogue (crap gear) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå