Gå til innhold

Hva er den vanskeligste moben du har soloa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde akkurat en syk opplevelse.

En warlock og jeg raidet en hordeby i Ashenvale for å feire at man ikke får DK's lenger.

Jeg ser en 35 non-elite NPC, jeg puller han med en fireblast, og han mister 1% hp eller noe. Jeg tenkte at han kanskje hadde evada eller noe, men neida. Jeg skyter en frostbolt på han, men han mister fortsatt nesten ikke noe hp. Heldigvis skada NPC'en ikke noe særlig. Og etter kanskje 5 minutter har warlocken og jeg klart og tatt han. Begge overlevde med under 20% hp. Synes dette er ganske sykt av Blizzard å ha en så vill level 35-mob. De kunne i det minste skrevet 60 Elite eller noe :)

Lenke til kommentar
Hadde akkurat en syk opplevelse.

En warlock og jeg raidet en hordeby i Ashenvale for å feire at man ikke får DK's lenger.

Jeg ser en 35 non-elite NPC, jeg puller han med en fireblast, og han mister 1% hp eller noe. Jeg tenkte at han kanskje hadde evada eller noe, men neida. Jeg skyter en frostbolt på han, men han mister fortsatt nesten ikke noe hp. Heldigvis skada NPC'en ikke noe særlig. Og etter kanskje 5 minutter har warlocken og jeg klart og tatt han. Begge overlevde med under 20% hp. Synes dette er ganske sykt av Blizzard å ha en så vill level 35-mob. De kunne i det minste skrevet 60 Elite eller noe :)

7464512[/snapback]

Splintertree? I alle fall så har akkurat det samme skjedd med megi en horde by i Ashenvale. Husker at det var en mob som hadde så enormt mye hp.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å soloe en AFK troll shaman i AB igår, men det gikk :(

Men så traff jeg på samme shaman i WSG ett par timer etterpå og da klarte vi 4 stykker inklusive en egen healer og ta han :)

 

Morsomt når man klarer å ta raidbosser :fun:

 

Ellers drepte jeg og en mage kompis den quazye 61 elite tøsa utfor AB inngangen til horde i Arathi Highlands igår, han kunne tad henne alene men gikk lettere når jeg heiv crippling poison på henne. Trodde dette var radibosser som skulle gi honor men tok visst feil...

 

 

Har enda ikke had gleden av og downa en Horde Warlock enda men guilden min og en annen Naxx guild skal slå oss sammen ikveld og prøve på 80 manns raid, forhåpentligvis klarer vi det denne gangen! :thumbup:

Lenke til kommentar
De soloa jeg i lvl 52  Er warlock da. Imba

 

Du og hunter, mage, shaman sikkert, shadow priest, kanskje ikke pala hehe...(elelr det vil si dem finner det ikek ut fordi kampen varer en hel uke til server går ned for maintanance), rogue om den eliten lar seg stunnes, ehh hmm...

 

Kort sagt.. Alle andre klasser enn warrior skulle vel klare dem med letthet:)

7454931[/snapback]

Ikke shaman som lvl 52. På lvl 60 er det forholdsvis lett med TuF, gjorde det i går for morroskyld, men som lvl 52 må man heale så mye at man går ut av mana og får ikke gjort nok DPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...