Lampeskjermen Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Noxion + Jeg og en lvl 43 lock tok Princess alene, bare for gøy ofc ( Droppa seff dagger`n som aldri droppa for meg :!: ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Som warlock har jeg soloet Duskwing og fikk Boelgore ned til 10% eller så (gadd ikke å prøve på nytt, og har fått betraktelig bedre gear siden den gang, så jeg tror ikke det skal by på mye problemer nå). Sjø-giganten i STV (med snuffboxen). Blazerunner, Ursius, Brumeran, frostmaul giants. Som druid.. elite-demonen i Desolace, ogre-sjefen i Dustwallow marsh (når vi var på tilsvarende level), troll-minibossene i ST.. Roccor i BRD (har ikke mana eller FR nok til Incendius). Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 En gang boosta jeg en lowlevel i Uldaman. Vi klarte oss helt til det siste rommet (Der trenger man en hel group for å summone han). Vi skaffa forsterkninger, og greide han på first try uten healer. Synes det var ganske kult, for det er relativt vanskelige mobs der, ofte 3x 40elites osv(de slår som faen, ca 200 dps eller noe) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 skarr the unbreakable, rarespawn i DM arena. Warlock. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Alle bossene i Maraudon og makken i EPL med hunter er vel de vanskeligste. Det kjekkeste var egentlig å klare Celebras. Litt samme metode som elite demonen i Silithus; kite i ring for å samle opp addsene. Endret 8. desember 2006 av kristteo Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Emberstife 61 elite drage, med min shadowpriest. Tok sin tid men Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg kan ta alle typer demoner i winterspring med magen min. Er det noen andre classer som kan gjøre det? Endret 8. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg kan ta alle typer demoner i winterspring med magen min. Er det noen andre classer som kan gjøre det? 7455808[/snapback] som rogue med en åpning på 99,84% dodge ja og med presten (heal spec) men med krigern går det i dass som prot build iallefall. Endret 8. desember 2006 av War Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Kan ikke være lett for en meele class da. Demonene skader som bare faen Lenke til kommentar
nih Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Mistress Natalia Mar'alith, 62 elite i Silithus. Dama fra Maw of Madness questet. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Scryer. Var level 60 rogue. Ja, han har stealth perception. ed: Nå skal det sies at jeg var fullt ut buffet og brukte alle triksene jeg hadde, og. Endret 8. desember 2006 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) EDIT. Fixe senere Endret 8. desember 2006 av cve Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Scryer. Var level 60 rogue. Ja, han har stealth perception. ed: Nå skal det sies at jeg var fullt ut buffet og brukte alle triksene jeg hadde, og. 7457166[/snapback] Scryer..? Har aldri hørt om han. Beskriv Lenke til kommentar
mysayene Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 VanCleef trur jeg, som lvl 33 rogue uten healing Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 I level 28 tok jeg de første 31 elitene i SM GY. Backstab, gouge, backstab, løpe gouge , backstab.. ^^ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 jeg soloer meg ned til der jeg kan smelte dark iron "yey" Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Scryer. Var level 60 rogue. Ja, han har stealth perception. ed: Nå skal det sies at jeg var fullt ut buffet og brukte alle triksene jeg hadde, og. 7457166[/snapback] Scryer..? Har aldri hørt om han. Beskriv 7457388[/snapback] Scryer er vel den slemmere av de to blå dragene som flyr rundt inni hula du må gjennom for å komme deg til Haleh i Winterspring. Gj btw... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Å, han ja. Han som gjorde livet miserabelt da jeg skulle levere inn Onyxia prequest Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 jeg kan soloe første fasen til TIGER BOSS I ZG!! (drit vanskelig da men har tatt sånn 10% førløbig ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Kan ikke være lett for en meele class da. Demonene skader som bare faen 7455922[/snapback] Jeg kan ta de demonene helt i sør i WS med min lock, hardt og må ha saccet min void for heal for å greie det Jeg har og nokså nub gear! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå