Hbroom Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Tok 5 mobs samtidig i Winterspring med locken min når den var destruction specca.. mobsa var lvl 56-57 og jeg var 55.. Det var de bjørnene man farmer for rep.. husker det ass.. jeg hadde 50% hp og mana da kampen starte siden de jumpa meg:O Men takket være Howl of Terror fikk jeg alle vekk så jeg kunne summone voidwalker som tanke folksa mens jeg dotte og feara.. det var tider det;) Lenke til kommentar
saimon Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Tok banthar solo, var en lvl under han, kampen tok over 6min Oo Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 hmm.... Soloa fuggeln i terokkar, den som du summoner utenfor auchindon (staving?) med holy palaen, var vel et level over. Soloa den demonen i Blades' Edge, hu som du summoner. Dette var med level 68 protpala med ræva gear. Litt stolt da. Alle masteryquestene i Nagrand med level 70 palaen i går faktisk. Ikke noe å skryte av, men Tusker var en seig jævel. Brukte hverken pots, cooldowns eller boble. Så alt i alt ganske fornøyd. Fett betalt for en halvtimes jobbing var det og. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Må vel være Mor ladim i duskwood som 30 druid. Druid <3 Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Marticar. Lvl 63 elite rarespawn i Zangarmarsh var litt drøy. Tok 6-7 minutter å soloe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå