Gå til innhold

Hva er den vanskeligste moben du har soloa?


Anbefalte innlegg

Her kan dere skrive om forskjellige vanskelige elite-mobs du har tatt helt alene.

Selv har jeg soloa Burelgore, den overstore larven i eastern plaguelands.

Har også prøvd meg på patrolsa som trasker rundt der noen ganger, men det blir wipe hver gang :blush: .

Klarte det da jeg fikk hjelp av en annen mage, though :).

 

Spiller mage.

 

Edit: skriv også gjerne hvilken class du spiller.

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kan dere skrive om forskjellige vanskelige elite-mobs du har tatt helt alene.

Selv har jeg soloa Burelgore, den overstore larven i eastern plaguelands.

Har også prøvd meg på patrolsa som trasker rundt der noen ganger, men det blir wipe hver gang :blush: .

Klarte det da jeg fikk hjelp av en annen mage, though :).

 

Spiller mage.

7454129[/snapback]

 

Emberstrife. :)

Lenke til kommentar
Her kan dere skrive om forskjellige vanskelige elite-mobs du har tatt helt alene.

Selv har jeg soloa Burelgore, den overstore larven i eastern plaguelands.

Har også prøvd meg på patrolsa som trasker rundt der noen ganger, men det blir wipe hver gang :blush: .

Klarte det da jeg fikk hjelp av en annen mage, though :).

 

Spiller mage.

7454129[/snapback]

 

lol you mage and can't solo em ? you suck ^^ *ler*

 

jeg spiller rogue og har dengt en boss i mauradon alene :p den planten :p var litt hard med bad gear...

ellers har jeg dengt de lvl 60elites som er i winterfall de store stein tingene de er vel 58-60

Lenke til kommentar
Husker ikke hvem det er i farten, beskriv den pls :)

7454139[/snapback]

 

Dragen i hula sør for Onyxia, den du må snakke med/drepe dersom du skal ha fatt i nøkkelen til UBRS eller nøkkelen til Onyxia.

 

Spiller som prest, og var holy da den ble soloa.

Involverer store mengder dots, løping, fear og lure Emberstrife opp bakken for deretter å hoppe ned så den må følge etter hele veien rundt isteden. :)

Lenke til kommentar
Husker ikke hvem det er i farten, beskriv den pls :)

7454139[/snapback]

 

Dragen i hula sør for Onyxia, den du må snakke med/drepe dersom du skal ha fatt i nøkkelen til UBRS eller nøkkelen til Onyxia.

 

Spiller som prest, og var holy da den ble soloa.

Involverer store mengder dots, løping, fear og lure Emberstrife opp bakken for deretter å hoppe ned så den må følge etter hele veien rundt isteden. :)

7454166[/snapback]

 

er det han som du kan stunne? vis det er han tror jeg at jeg også dengte han :p

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Som warrior er det svært få ting man kan soloe:) Null kiting..null heal. eneste jeg soloer er vel elite giants i azhara. Og det gjorde jeg vel et stykke inne på 60..når jeg hadde lært meg alt om warrior dps og hadde utstyr som ikek var helt noob nylig lvl 60 messig:) hukser jeg døde konstant akkurat når jeg dinga 60 mot dem..selv med bruk av absolutt alle cooldowns:)

Lenke til kommentar
Som warrior er det svært få ting man kan soloe:) Null kiting..null heal. eneste jeg soloer er vel elite giants i azhara. Og det gjorde jeg vel et stykke inne på 60..når jeg hadde lært meg alt om warrior dps og hadde utstyr som ikek var helt noob nylig lvl 60 messig:) hukser jeg døde konstant akkurat når jeg dinga 60 mot dem..selv med bruk av absolutt alle cooldowns:)

7454809[/snapback]

 

hehe det er fordi du suger ^^ har solo den elite Gnome bossen i Wc :) var vel samme lvl ca eller 1-2lvl høyere := ) skal merkse jeg hadde noe av det beste shielde og nice face smasher med fire prot :p

Lenke til kommentar
Som warrior er det svært få ting man kan soloe:) Null kiting..null heal. eneste jeg soloer er vel elite giants i azhara. Og det gjorde jeg vel et stykke inne på 60..når jeg hadde lært meg alt om warrior dps og hadde utstyr som ikek var helt noob nylig lvl 60 messig:) hukser jeg døde konstant akkurat når jeg dinga 60 mot dem..selv med bruk av absolutt alle cooldowns:)

7454809[/snapback]

De soloa jeg i lvl 52 :p Er warlock da. Imba
Lenke til kommentar
Som warrior er det svært få ting man kan soloe:) Null kiting..null heal. eneste jeg soloer er vel elite giants i azhara. Og det gjorde jeg vel et stykke inne på 60..når jeg hadde lært meg alt om warrior dps og hadde utstyr som ikek var helt noob nylig lvl 60 messig:) hukser jeg døde konstant akkurat når jeg dinga 60 mot dem..selv med bruk av absolutt alle cooldowns:)

7454809[/snapback]

 

hehe det er fordi du suger ^^ har solo den elite Gnome bossen i Wc :) var vel samme lvl ca eller 1-2lvl høyere := ) skal merkse jeg hadde noe av det beste shielde og nice face smasher med fire prot :p

7454902[/snapback]

 

Så er warriors gjerne litt bedre i forhold til andre klasser på lave lever enn de er på 60 også :)

Lenke til kommentar
Som warrior er det svært få ting man kan soloe:) Null kiting..null heal. eneste jeg soloer er vel elite giants i azhara. Og det gjorde jeg vel et stykke inne på 60..når jeg hadde lært meg alt om warrior dps og hadde utstyr som ikek var helt noob nylig lvl 60 messig:) hukser jeg døde konstant akkurat når jeg dinga 60 mot dem..selv med bruk av absolutt alle cooldowns:)

7454809[/snapback]

 

hehe det er fordi du suger ^^ har solo den elite Gnome bossen i Wc :) var vel samme lvl ca eller 1-2lvl høyere := ) skal merkse jeg hadde noe av det beste shielde og nice face smasher med fire prot :p

7454902[/snapback]

 

Så er warriors gjerne litt bedre i forhold til andre klasser på lave lever enn de er på 60 også :)

7454917[/snapback]

 

hehe :=) vel dengde den lett :p

Lenke til kommentar
De soloa jeg i lvl 52  Er warlock da. Imba

 

Du og hunter, mage, shaman sikkert, shadow priest, kanskje ikke pala hehe...(elelr det vil si dem finner det ikek ut fordi kampen varer en hel uke til server går ned for maintanance), rogue om den eliten lar seg stunnes, ehh hmm...

 

Kort sagt.. Alle andre klasser enn warrior skulle vel klare dem med letthet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...