the_odd Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Spørs om jeg skifter strenger akkurat nå, spesielt tynnere. Det er de tjukke strengene som redder meg noen ganger. De tynne skjærer nesten gjennom huden min....hehe 7483544[/snapback] I starten på stålstrenger blir det sånn... men du må også ære deg å ikke trykke for hard ned... det gjorde jeg i starten. men syntes det er litt rart, men jeg har nesten gått helt over til aukustisk O_o har ikke rørt el. gitaren min på minst et halvt år... foresten et lite tips kjøp deg elektrisk gitar stemmer, så du kan se hvordan du stemmer selv, helt til du trener opp gehør (tar litt tid) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg vil anbefale Bjørn Schandys Gitarboka 1 og 2, siden de er lette å bruke, oversiktlige, og inneholder mange kjente sanger. EDIT: fjerna anbefaling av gitar, fordi trådstarter allerede har kjøpt gitar. Endret 31. desember 2006 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vil anbefale en Fender Squire, og Bjørn Schandy - Gitarboka 7530230[/snapback] Jeg anbefaler deg å lese gjennom tråden før du svarer sånn. Trådstarter har allerede kjøpt seg gitar, og han kjøpte akustisk. On-Topic! Jeg begynte også med gitar for ikke så lenge siden, gjorde litt vondt i fingrene, men etter et par måneder aktiv spilling har fingertuppene mine blitt temmelig harde! Merker stor forskjell på høyre og venstre pekefinger! Bare fortsett - Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå