DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 nå er det sikkert mange som lurer på hvor denne er... vel jeg er i samme båt kan du si. er det noen som vet hvor Arenaen er? :S
zbegra Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) nå er det sikkert mange som lurer på hvor denne er... vel jeg er i samme båt kan du si. er det noen som vet hvor Arenaen er? :S 7454053[/snapback] http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...ageNo=1&sid=1#0 We have temporarily disabled the battlemasters for the arena system due to an issue that appeared during our patch implementation today. We anticipate this issue to be resolved by tomorrow and we will provide an update once the battlemasters and arenas are available. The issue will be able to be resolved with a hotfix while the realms are live and should not require any additional downtime. The battlemasters for the battlegrounds will still be available during this time. tipper dette gjelder for EU også... Endret 8. desember 2006 av zbegra
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 (endret) Thanks /bow /salute We anticipate this issue to be resolved by tomorrow and we will provide an update once the battlemasters and arenas are available ?? tid ble dette skrevet ? Endret 8. desember 2006 av DaXoN
Endre visningsnavn Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Arenaen er på plass igjen nå, hvertfall på Hellscream
zbegra Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Thanks /bow /salute We anticipate this issue to be resolved by tomorrow and we will provide an update once the battlemasters and arenas are available ?? tid ble dette skrevet ? 7454069[/snapback] ble skrevet på tirsdag...men US Folka har ikke noe med de europeiske serverne å gjøre så vi må enten vente på neste maintenance eller at noen der nede i paris skal løfte på baken
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Arenaen er på plass igjen nå, hvertfall på Hellscream 7454086[/snapback] så patchen er ute nå ? gidder du og være en engel og gå fort inn på Twiligth's hammer ??
Kombat-Kaare Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) nå er det sikkert mange som lurer på hvor denne er... vel jeg er i samme båt kan du si. er det noen som vet hvor Arenaen er? :S 7454053[/snapback] Noen som vet hvilken "issue" det dreide seg om? Ifølge ei jeg kjenner så var det fordi battlemasterne angrep spillerne. :S Endret 8. desember 2006 av Kombat-Kaare
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 nå er det sikkert mange som lurer på hvor denne er... vel jeg er i samme båt kan du si. er det noen som vet hvor Arenaen er? :S 7454053[/snapback] Noen som vet hvilken "issue" det dreide seg om? Ifølge ei jeg kjenner så var det fordi battlemasterne angrep spillerne. :S 7454108[/snapback] haha *lol*
Endre visningsnavn Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Arenaen er på plass igjen nå, hvertfall på Hellscream 7454086[/snapback] så patchen er ute nå ? gidder du og være en engel og gå fort inn på Twiligth's hammer ?? 7454105[/snapback] Var der også, så det er sannsynligvis fiksa på alle serverne nå.
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Arenaen er på plass igjen nå, hvertfall på Hellscream 7454086[/snapback] så patchen er ute nå ? gidder du og være en engel og gå fort inn på Twiligth's hammer ?? 7454105[/snapback] Var der også, så det er sannsynligvis fiksa på alle serverne nå. 7454164[/snapback] Thanks love you ^^ eller egentlig ikke i aint gay i just wanna play arena game:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå