Bahamut Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg sitter her med en temp på 12-15 grader idle på C2D (stock) med en BigTyphoon kjøler. Har hørt mye om at denne blir så varm, så er det først når man OC noen Mhz tempen stiger til 50-60 grader? Lenke til kommentar
bramat Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Min ligger på ca 50 idle @3,2 Ghz 1.4V Har aldri kjørt den på stock. Men 12-15 grader idle høres for min del urealistisk ut med mindre du bor på sydpolen.. Hvilket program måler du med ? feil Endret 8. desember 2006 av bramat Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvis ikke romtemperaturen er 7-8 grader, er den temperaturen HELT feil. Det er ikke mulig å kjøle UNDER romtemperatur med luftkjøling av CPU. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hvis ikke romtemperaturen er 7-8 grader, er den temperaturen HELT feil. Det er ikke mulig å kjøle UNDER romtemperatur med luftkjøling av CPU. 7454144[/snapback] Rommet er vel 15-20 grader og jeg har målt igjennom bios og EVGA motherborad monitor. En ting, er det en ny versjon av CPU-Z? Jeg bruker 1.31 men der får jeg utroli rare tall, 2.3 volt og 1,6 Ghx på coren å den kjenner ikke igjen ram brikkene mine, Corsair's Dominator...får bare at det er en brikke med 1024 bm i sloten, men ikke timings, mhz eller produsent.. Endret 8. desember 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har 1.37, hadde en gammel jeg og men måtte bytte da den ikke gjenkjente OCZ-brikkene mine, prøv med nyeste du og Lenke til kommentar
bramat Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Mange som mener at dette programmet er best på temp måling til c2d cpuer. (TAT) Prøv det å se om det stemmer overens med bios temp. Har du oppdatert til siste ver. av bios ? Har samme hovedkort og cpu som deg, får en del sprø verdier i mange proggs. regner med det blir bedre etter hvert som brikkesettet modnes. Endret 8. desember 2006 av bramat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå