SiR0 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Her er våre stalltips til deg som skal handle mobil til noen i jul. Les mer Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 finfin oppsumering.. men linkene under w850 i er feil de går til 6125 Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fra 1900 kr uten abonnement Feil pris og link på W850i. Feil link og pris på 5500 også. Hmm, ingen kategori for teknofantasten eller kameraentusiasten... Grei artikkel (selvfølgelig noen feil), men er nok få av oss som faller direkte inn i noen av disse kategoriene. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 julemobilen til dama er allerede shoppa! en stk rosa 7373 ligger pent i skapet på kontoret og venter på juleaften. Nå er det bare å komme seg ut og handle de andre gavene hennes... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Linker skal være fikset. Når det gjelder teknofantasten, tenker jeg han også ville satt pris på en Tytn med trykkfølsom skjerm, HSDPA og Wi-Fi Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå er det bare å komme seg ut og handle de andre gavene hennes... Dame er ikke akkurat billig når det begynner å nærmere seg jul. Sjefen min hadde en "lei tendens" for å gjøre det slutt når jula kom. Det skjedde i hvert fall en god del ganger før han ble sammen med hun som nå er kona. :!: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Savnet tips til god kameramobil jeg og. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Heisann Dette har vi i og for seg dekket med allroundermobilen. PS: Hvis du har litt mer penger å rutte med, kan du ta en titt på storebror Sony Ericsson K800i. Denne modellen har alle de samme gode egenskapene som minstemann, og kan i tillegg by på markedets beste mobilkamera, større skjerm og radio. For øvrig har vi ennå ikke kommet til det punktet at vi anbefaler en mobiltelefon til en fotoentusiast. Vi mener at mobilkameraene ennå ikke er gode nok for den type bruk, og at man derfor bør vektlegge andre kriterier enn bare kamera når man velger mobiltelefon. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 For øvrig har vi ennå ikke kommet til det punktet at vi anbefaler en mobiltelefon til en fotoentusiast. Vi mener at mobilkameraene ennå ikke er gode nok for den type bruk, og at man derfor bør vektlegge andre kriterier enn bare kamera når man velger mobiltelefon. 7454960[/snapback] Dette er det mest fornuftige jeg har hørt på mange år. Det fokuseres så alt for mye på kamera i mobiler. Jeg vil heller at produsentene utvikler andre og nye nyttige ting i mobilene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 For øvrig har vi ennå ikke kommet til det punktet at vi anbefaler en mobiltelefon til en fotoentusiast. Vi mener at mobilkameraene ennå ikke er gode nok for den type bruk, og at man derfor bør vektlegge andre kriterier enn bare kamera når man velger mobiltelefon. 7454960[/snapback] *Applaus* Er helt enig i det Djrunner nevnte, det fokuseres i tillegg nesten utelukkende på megapiksler, noe som egentlig gjelder i kamerabransjen generelt, selv om det begynner å stagnere på 6-10 mp. Et ordentlig digitalkamera er fortsatt ganske overlegent selv N73 og K800i Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hva med Nokia N73? Er det en god telefon og har dere noen synspunkter på den? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hva med Nokia N73? Er det en god telefon og har dere noen synspunkter på den?Jeg antar du mener til bilder? Nei huff, den er treg som en langt år i Sibir. Tar helt ok bilder i bra lysforhold, derimot er blitzen elendig så bilder i dårlig lys funker dårlig. Det er her K800i virkelig viser styrke med ekte blitz, rast søker og hurtig lagring. Endret 8. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
meron Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hva med Nokia N73? Er det en god telefon og har dere noen synspunkter på den?Jeg antar du mener til bilder? Nei huff, den er treg som en langt år i Sibir. Tar helt ok bilder i bra lysforhold, derimot er blitzen elendig så bilder i dårlig lys funker dårlig. Det er her K800i virkelig viser styrke med ekte blitz, rast søker og hurtig lagring. 7456973[/snapback] Elles då (har 'bestilt' denne mobilen til julegåve..) Har prøvd k800i og den er da vanvittig treig!? I allefall mykje treigare enn min k700i. Sånn generelt i menyen og spel...). Men, den tar iallefall betre bilete. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har akkurat bestilt meg en SE K610i mobiltelefon, og derfor var det ekstra koselig for meg å se den i listen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har lenge vurdert ein ny mobil, så denne oversikta kan sikkert kome godt med. k610i er nok det mest sannsynlege valet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg