SuperMario Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!? 7538229[/snapback] Får håpe du slipper toll på din Ps3, slik jeg gjorde. Motorstorm selges på Ebay. Japansk utgave. Kun Japansk språk, ikke engelsk.+ at det ikke er muligheter for multiplayer gaming hverken vanlig eller online med den japanske:( Derfor venter jeg til den amerikanske versjonen av Motorstorm kommer etter jul. Man må jo ha onlinespilling! Men vet noen når Assassians Creed kommer til ps3? I USA eller Japan... 7538293[/snapback] OK! Da venter nok jeg også. Må jo spille online! Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!? 7538229[/snapback] Hvor mye betalte du for den? 7538315[/snapback] Jeg betalte 5.400,- NOK inkl frakt. Fint at dollaren er MEGET lav! 7538343[/snapback] Dette var vel den billigste modellen? 20 Gb. Følgte det med noe spill? 7538349[/snapback] Nei det var for 60 Gb, ga 5.580,- (skrøt på meg 180 kroner, hehe..) Fulgte ikke med spill! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er så kjedelig! Assassians Creed høres spennende ut, og virker utrolig bra. Hva tror dere om spillet: Blazing Angels? http://www.blazing-angels.com/uk/ 7538335[/snapback] Sikkert greit om du liker arkadeaktige flyspill, men for min del var det hvertfall monotont og kjedelig. Styr unna Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!? 7538229[/snapback] Hvor mye betalte du for den? 7538315[/snapback] Jeg betalte 5.400,- NOK inkl frakt. Fint at dollaren er MEGET lav! 7538343[/snapback] Dette var vel den billigste modellen? 20 Gb. Følgte det med noe spill? 7538349[/snapback] Nei det var for 60 Gb, ga 5.580,- (skrøt på meg 180 kroner, hehe..) Fulgte ikke med spill! 7538375[/snapback] Jeg tror jeg betalte 950 dollar+1 spill. Inkludert frakt. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er Assasins Creed utsatt?! Linkz0r please! 7538477[/snapback] Det kan leses her Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!? Gidder du lage en liten rapport om internet mulighetene på maskinen eller? At alt funker ok, selv om det er en US maskin og du er i europa. Tenker på dette med registrering og thing og tang. Om du må ha en US adresse osv. Vurdrer også å ebay'e en etterhvert. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!? Gidder du lage en liten rapport om internet mulighetene på maskinen eller? At alt funker ok, selv om det er en US maskin og du er i europa. Tenker på dette med registrering og thing og tang. Om du må ha en US adresse osv. Vurdrer også å ebay'e en etterhvert. 7540134[/snapback] Jeg har kjøpt en Ps3 fra japan. Jeg spiller Online uten problemer! I selve registrering så må du skrive inn en gyldig adresse i USA. (Noe jeg fant på nettet) Man kan bruke maskinen som en vanlig internetbrowser eller spille online. Ingen problemer selvom maskinen er fra utlandet. Nå fant jeg foresten en billig Ps3+Resistance... på ebay! Det var utrolig. Hvis noen vil ha link til den annonsen, send meg pm da. (Ca. 5800,- NOK) Denne selgeren sender også til Norge oppgis det. Endret 20. desember 2006 av sir-alex Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kan man bruke mus/tastatur i spillene, eller er dette kun til aa browse, etc? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kan man bruke mus/tastatur i spillene, eller er dette kun til aa browse, etc? 7544715[/snapback] Dette er ein konsoll...poenget er jo borte om man må sitte med tastatur og mus...Regner med spillene ikkje er utviklet for støtte av dette heller Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dette er ein konsoll...poenget er jo borte om man må sitte med tastatur og mus...Regner med spillene ikkje er utviklet for støtte av dette heller 7544756[/snapback] Jeg vet godt at det er en konsoll, det var heller ikke spørsmålet mitt. Er det så vanskelig å svare på ja/nei spørsmål nå til dags? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Svaret blir vel; nei, foreløpig hvertfall. Men booter du linux kan du sikkert fyre i gang noen spill med mus og tastatur derfra. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Min maskin: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Svaret blir vel; nei, foreløpig hvertfall. Men booter du linux kan du sikkert fyre i gang noen spill med mus og tastatur derfra. 7544879[/snapback] Ser egentlig ikkje at det skal gå ann i og med at spillet mest sansynlig ikkje har implementert støtte for mus og tastatur OM det var PS3 spill du tenkte på da Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nei, tenkte på eventuelle andre spill som kan kjøres fra linux, f.eks pc-spill. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det jeg lurer på er om det går ann å starte konsollen fra kontrollen, slik som det går ann med Xbox 360? Og følger det med HD kabel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Man kan slå av og på konsollen via kontrollen, det følger bare med kompositt kabler i pakken. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Man kan slå av og på konsollen via kontrollen. 7564243[/snapback] Hvordan? Også lurer jeg på en ting til! Når man er inne på ett spill. Hvordan kommer man ut til selve Playstation startmenyen?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Sixaxis har ein lignende knapp i midten slik som på 360 kontrolleren. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Sixaxis har ein lignende knapp i midten slik som på 360 kontrolleren. 7564583[/snapback] Hmm..Men er det er den knappen som søker kontrollen til maskinen. (Bluetooth) Har du ps3 selv? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 men det står jo at det går ann når ps3 står på standby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå