Mala Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Niice, care for som pics? 4000,- er ingen dårlig pris for å si det sånn:P Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 gratulerer tidus2k4 sleng opp noen bilder da..... tips: last ned gt-hd demoen også Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk min maskin idag + Resistance og THP8 =] Nå holder jeg på å laste ned Motorstorm demo. Har litt trøbbel med å regge Visa-kortet mitt på US-accounten min, noen som vet hva som kan være galt? Skulle gjerne kjøpt tekken og lemmings De fleste whiner over vekta på kontrollen, syns den er helt herlig! er lett, men funker som bare faen å game med den fordet!! Slenger nok opp et par bilder om ikke så lenge =] Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gratulerer med nytt leketøy! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Inn på play.com så kan du forhåndsbestille PS3 + 3 spill + HDMI kabel for 6200 ca... Er det en bra pris http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...le/Product.html Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Sorry har ikke vært innom tråden her på en stund.. skal se om jeg får lastet opp noen pics i kveld.. Har lastet ned Motorstorm, GT HD og f1 demo.. og spiller masse resistance De fleste whiner over vekta på kontrollen, syns den er helt herlig! er lett, men funker som bare faen å game med den fordet!! Synes også kontrollen er temmelig nice. Gjør ikke noe at den er lett, blir bare mindre mas å holde den over lengre tid. Endret 17. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 De fleste whiner over vekta på kontrollen, syns den er helt herlig! er lett, men funker som bare faen å game med den fordet!! Jeg synes kontrollen er direkte ubehagelig å holde i i lengre perioder. Kan på en annen side si at jeg ikke synes rumble er noe savn. Noen som veit om det er mulig å bruke tilt-funksjonen i Railfan? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Inn på play.com så kan du forhåndsbestille PS3 + 3 spill + HDMI kabel for 6200 ca... Er det en bra pris http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...le/Product.html 7963103[/snapback] +20% i tollavgifter. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) + at Play ikke sender den til norge. Kun spill, filmer og bøker EDIT: det ser ut som de muligens har endret sin policy, så ut som det gikk an nå. men jeg turte ikke å trykke confirm order for å sjekke Endret 19. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Dette ser ut til å være nyttig nytt for oss som vil holde igjen på lavere FW. PS3 Firmware Version Check Bypassed thread! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Beklager er jeg er så treg i baken.. men her er endelig noen pics. Sånn ser "konsollhylla" ut akkurat nå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Usjboksen til dama er der også, men den er jo fin som multimediacenter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Du åssen TV er det du har der, ligner mistenkelig mye på min. Er det KDF serien vi snakker om her? Endret 22. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er samme som din husker tråden på avforum også.. jeg kjøpte den noen uker før deg tror jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Aha ja riktig! Er du fornøyd med skjermen da? Eg er ihvertfall sikker på at eg ikkje kunne fått noe bedre for pengene ved det kjøpet. Er størfornøyd Passet godt inn med PS3 gjorde den også(din altså) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er kjempefornøyd med TV'en.. utrolig mye for pengene. Det eneste jeg mangler nå er blu-ray filmene jeg har bestilt og at motorstorm og def jam icon kommer ut, så er jeg covered Regner med denne er gull å spille 360 på også.. skulle likt å testet gears of war på den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja når eg omsider får PS3 i hus,skal den stå broderlig ved siden av Wi og Xbox 360. Brothers in Arms ftw :wub: Og ja, Gears of War ser fortreffelig ut på denne lekkerbisken,sammen med alle andre Xbox 360 spill med grafikken i behold. Heilt vanvittig herlig å spille på den. Gleder meg vill til eg får den nye DVD spilleren, da skal eg sprette jomfruhinna på eine HDMI porten gitt, den andre skal PS3 få penetrere Eineste som kan vere litt minus på denne er sortnivået som kunne vert litt bedre dog. Men det å se film her er også av ein annen verden sammenlignet med 28" Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jaja...får håpe sony fikser ein invite funksjon i motorstorm da, slik att vi kan teame opp på ein runde uti ørkenen ein gang etter lansering., har forsatt kvelden/natta med, Mala, Tidiboy, Mari5 og ein gjeng med norlendinger friskt i minne i gears. lignende galskap får me satse på i MS og resistance.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Yeay! Da er akkurat ps3-en i hus. Ser meget smooth ut, men sitter nå og laster ned update. Den sa at jeg måtte det da jeg skulle teste internet settings. Teste fall of man etterpå Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Aha ja riktig! Er du fornøyd med skjermen da? Eg er ihvertfall sikker på at eg ikkje kunne fått noe bedre for pengene ved det kjøpet. Er størfornøyd Passet godt inn med PS3 gjorde den også(din altså) 8002942[/snapback] Er det lampe i den skjermen din mala? Hvor lenge varer den i såfall? Og hva koster en ny en? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Mgs; her kan du lese litt om lampen etc. som sitter i TV`en. Håper min lampe faktisk varer ut de 7000+ timene da Burde vel neste ha bestilte meg ein i resvere i tilfelle den skulle ta kveld sånn plutselig. http://avforum.no/forum/tv-apparater/40917...50e2010-12.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå