tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Noen her som har lastet ned Tekken 5 fra playstation shop. Bør se temmelig pent ut i 1080p selv om "picture tråden" satt det i dårlig lys.* Har den kommet som gratis demo? Da blir den lastet ned i morgen! Nai.. den koster 16$ eller noe.. men er hittil kun japansk. Merk. dette er tekken 5 arkade eller noe, så det er ikke det nye kommende tekken 6. Men det kjører vist i 1080p. Tror det kun er tilgjengelig i japan/asia shop'en hittil, men skal funke å skaffe det på us maskin også. BTW. Februar/Mars ser ut til å bli meget bra med titler som Virtual Fighter 5, Oblivion, Motorstorm, GRAW2, Lair, Heavenly Sword, Medal of honour, Nba Street, Virtual Tennis 3, Burnout 5, Golden Axe, +++ hvis ebgames sin release list stemmer. Endret 3. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
iLesS Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen her som har lastet ned Tekken 5 fra playstation shop. Bør se temmelig pent ut i 1080p selv om "picture tråden" satt det i dårlig lys.* Har den kommet som gratis demo? Da blir den lastet ned i morgen! Nai.. den koster 16$ eller noe.. men er hittil kun japansk. Merk. dette er tekken 5 arkade eller noe, så det er ikke det nye kommende tekken 6. Men det kjører vist i 1080p. Tror det kun er tilgjengelig i japan/asia shop'en hittil, men skal funke å skaffe det på us maskin også. BTW. Februar/Mars ser ut til å bli meget bra med titler som Virtual Fighter 5, Oblivion, Motorstorm, GRAW2, Lair, Heavenly Sword, Medal of honour, Nba Street, Virtual Tennis 3, Burnout 5, Golden Axe, +++ hvis ebgames sin release list stemmer. 7631612[/snapback] man kan jo bare lage en en account med japan som sånn land, så kan man laste ned derfra Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 man kan jo bare lage en en account med japan som sånn land, så kan man laste ned derfra hehe.. var det jeg prøvde å få frem litt uklar sorry Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vil man merke veldig stor forskjell på om man kjører PS3 i full HD og om man kjører i 780p? For jeg har en 42" som er HD-klar, men den støtter ikke 1080p Spillopplevelsen blir vel digg uansett hva? Hva kjører du på sir-alex? Lenke til kommentar
iLesS Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Vil man merke veldig stor forskjell på om man kjører PS3 i full HD og om man kjører i 780p? For jeg har en 42" som er HD-klar, men den støtter ikke 1080p Spillopplevelsen blir vel digg uansett hva? Hva kjører du på sir-alex? 7634867[/snapback] Spillopplevelsen blir digg ja, men kunne jo ha blitt litt bedre Endret 3. januar 2007 av iLesS Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Vil man merke veldig stor forskjell på om man kjører PS3 i full HD og om man kjører i 780p? For jeg har en 42" som er HD-klar, men den støtter ikke 1080p Spillopplevelsen blir vel digg uansett hva? Hva kjører du på sir-alex? 7634867[/snapback] Jeg kjører ikke på Hd-tv. Jeg kjører på en Ask m2+ projektor Funker fett det. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Tviler sterkt på at du ser stor forskjell på 1080p og 720p.. jeg gjør i hvertfall ikke det. Det blir meget bra uansett med 720p Endret 3. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 720P Holder i massevis synes jeg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 spørs hvor stor tv du har.. ser forskjell på 42 tommer +. Ser spesielt forskjell på plasma og full hd LCD også=) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Takk for svar folkens Høres ikke ut til at jeg trenger å bekymre meg for noe da. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har hørt noen rykter om at den amerikanske versjonen ikke klarer å lese brente dvd'er og cd'er,men at den japanske klarer det. Stemmer dette? Jeg for min del har Japansk, og har prøvd med brent Dvd, og det funket helt bra! 7630018[/snapback] Skal prøve ut det imorgen, om min PS3 USA klarer det eller ikke. 7630065[/snapback] Var noen rykter jeg leste på nettet. Er interesant om vi finner det ut. 7630183[/snapback] Har testet noen brente DVDR nå på den amerikanske vers. og dem virker, ikke noe problem. Regner nok med at CDR virker også da... Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nå er det jo en del som begynner å få seg PS3 på dette formuet. Ha spiller dere? Hva er ditt navn på LIVE osv. Selv sitter jeg å spiller Motorstorm JAP utgave. Det er ikke online. Men det er drit bra! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Frister veldig å kjøpe en PS3, men tro jeg skal klare å holde ut til mars. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Frister ekstremt her også.. etter floppen med forrige kjøp :\ han ville ikke sende.. Men europeisk er vel greiere med tanke på film. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 For å vere ærlig så frister det villt ja. Men eg må roe meg med mine innkjøp..har ikkje tall på antall lapper eg har lagt ut for digital underholdning det siste året :S Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 For å vere ærlig så frister det villt ja. Men eg må roe meg med mine innkjøp..har ikkje tall på antall lapper eg har lagt ut for digital underholdning det siste året :S 7660639[/snapback] hehe, det er verdt det ! Jeg angrer ikke, my precious PS3 Jeg hadde ikke vært i tvil hvis jeg var deg hvis du for taki en PS3 60gb fra USA, den jeg har. Jeg solgte x360 for en stund siden, for jeg ville heller ha PS3 når den kom ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Joda, men pr. idag gir PS3 meg lite i forhold til det eg allerede har og vil få de neste mnd. i form av 360 får vente til snadder titlene på PS3 kommer før eg gjør no som helst (les: om eg greier å holde VISA-stripen i sjakk ) Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Joda, men pr. idag gir PS3 meg lite i forhold til det eg allerede har og vil få de neste mnd. i form av 360 får vente til snadder titlene på PS3 kommer før eg gjør no som helst (les: om eg greier å holde VISA-stripen i sjakk ) 7661223[/snapback] hehe, det var det å holde visa stripen i sjakk da Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Joda, men pr. idag gir PS3 meg lite i forhold til det eg allerede har og vil få de neste mnd. i form av 360 får vente til snadder titlene på PS3 kommer før eg gjør no som helst (les: om eg greier å holde VISA-stripen i sjakk ) 7661223[/snapback] hehe, jeg skal si meg enig.. Men per idag så gir ikke maskinen meg noe.. En del firmware-updates må til for å rette på irriterende småting, litt mer stash å hente i online delen( noe som forsåvet kommer seg ), også et par fler spill så snakker vi. Men innen EU-launchen begynner nok ting å komme på stell, og ved høst igjen så snakker vi. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja man husker jo kor tynt det var med saker og ting på xbox live ved 360 lanseringen også, klart slike ting går jo seg til med tiden Men uten å starte noen som helst krangerl her, klør eg meg i huet over koffor sony slapp konsollen med så pass mangler online delen hadde. Slike feil som vi såg med 360 lanseringen,nedlastingene resetter seg,ingen mulighet for å pause de etc. Skulle tru de hadde lært av konkurrenten, 1 år etter. Multi-tasking problemene er jo også litt flaue. Men alt dette blir jo rettet på via. software så de går seg til det også Kansje allerede til EU lanseringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå