-iL- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 På tide med en egen tråd for denne geniale (?) TV-Serien. Den siste episoden, ep 5, synes jeg var den beste sålangt. Masse action, og man fikk svar på en del spørsmål. Det er tydelig at politet er infiltrert av den gjengen som vil at Hopper skal vedkjenne seg drapet. Iallefall han SWAT agenten som prøvde å drepe han inne i rommet, og kanskje sjefen av SWAT gjengen også ? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Litt usikker på sjefen, men kan jo værtfall si det var han som prøvde og drepe Hopper. Uansett, til nå er jeg enig i at det har vært veldig spennende. Men er litt usikker på om de greier og holde det like bra som til nå. føler allerede at vi har fått svar på nesten alt Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Litt usikker på sjefen, men kan jo værtfall si det var han som prøvde og drepe Hopper. Uansett, til nå er jeg enig i at det har vært veldig spennende. Men er litt usikker på om de greier og holde det like bra som til nå. føler allerede at vi har fått svar på nesten alt 7454163[/snapback] reint bortsett fra at hvordan i pokker er det mulig å repetere tida? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det får vi nok ikke vite. Det kan de umulig ha et tilfredsstillende svar på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ganske bra serie faktisk. Skal følges med på videre! Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg liker også denne serien. Konseptet i seg selv virker jo forferdelig kjedelig, men jeg synes likevel de klarer å holde serien oppe på et bra nivå. Tommelopp til Day Break. Skal følge med videre på denne. Lenke til kommentar
enfyrioslo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som så den nye episoden, hvordan fant han egentlig adressen til consequence fyren? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ganske bra serie faktisk. Skal følges med på videre! 7458176[/snapback] Serien er bra i seg selv, minuset er at den er en mule for kaotisk og ting blir en smule innviklet og forstå, selv om den siste epsioden fikk dratt serien litt opp på status-stigen min, gir den en middels karakter Lenke til kommentar
Looke Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 stilig når han finner ut at han har driti seg ut en dag også bare kommer tilbake en anna dag og eier alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Gleder meg til når han bruker den infon om hvor mye han skylder eksen til kjæresten sin og gir han nøyaktig hva han skylder han tilbake var det ikke 512.75 eller no? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det har han da allerede gjort.. Det gjorde han med engang etter han fant det ut.. Hvis du tenker at han skal gjøre det personlig så kan det hende at det skjer senere.. men jeg tviler vel, siden det allerde har blitt brukt på en måte.. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 ...og vips så var Day Break cancelled. Nok en lovende serie som tydeligvis ikke klarer å dra seertall i mongolide Amerika. http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=7251 Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ser stygt ut for Day Break nå. Etter hva jeg finner ser det ut som showet er kansellert. Edit: Herlig. Ett minutt for sent Endret 17. desember 2006 av sim Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Etter hva jeg vet så skulle day break bare vare i 13episoder uansett.. Så egentlig har det ingenting å si, siden vi da får alle episodene allikevel.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Etter hva jeg vet så skulle day break bare vare i 13episoder uansett.. Så egentlig har det ingenting å si, siden vi da får alle episodene allikevel.. 7519365[/snapback] Får håpe det. Konseptet var ikke passende til å bli dratt ut over flere sesonger. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Etter hva jeg vet så skulle day break bare vare i 13episoder uansett.. Så egentlig har det ingenting å si, siden vi da får alle episodene allikevel.. 7519365[/snapback] Får håpe det. Konseptet var ikke passende til å bli dratt ut over flere sesonger. 7520847[/snapback] enig Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Antar konseptet med Day Break ble for sært for amerikanerene... Noen som vet om serien blir å se på norsk tv? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dumt. Var ikke så ille denne serien egentlig Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sorry for å bumpe en tråd såpass mye. Men jeg fikk henda på den fulle sesongen (13 eps), syns serien var kjempe, og ingen stor cliffhanger på slutten. Jeg likter serien veldig godt, og anbefaler den for alle som kan få sett den på noe vis. Håper den blir å se på norsk TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå