Gjest Guest Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som vet om diverse antidep./beroligende legemidler er respetfrie i Sverige, eller andre land, som for eksempel Sobril ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Antidepressiva er på blåresept i Norge og de fleste beroligende er Benzodiazepinderivat. Jeg tror ikke noen av dem er reseptfrie siden de er såpass sterke. Det kan være noen som er uten resept, men de vil være ganske svake, så de har liten effekt. Du skal aldri ta anti-dep uten å snakke med legen din før og underveis. Det er en grunn til at de er på resept. Jeg anbefaler deg å ta deg en tur til legen og snakk med h*n om problemene dine. Det er mye smartere, og det er lett å få tak i sånne piller gjennom lege. Endret 8. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har hatt resept på Sobril før og har brukt dette som en "lifesaver" når jeg virkelig har trengt det..har vel gått med 24 tb på 3 år. Legen min vil ikke skrive ut nye til meg fordi jeg går på andre 'lykkpiller' nå, og han har heller ikke tidligere villle skrevet ut Sobril på blå fordi det kan være vanedannede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå