Gjest Gjest_Bob_* Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Suicidal og cutters, o.l. = selvmordskanditater og folk som kutter seg opp.. Av en eller annen grunn så er slike personer vannvittig turn-on for meg, både seksuelt og psykisk/fysisk.. For de fleste antar jeg at sånne jenter er turnoff, men ikke for meg - hvorfor er det turnon for akuratt meg ??! Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det....men føler meg tiltrukket av slike jenter..og i blandt kan det være vansklig å ha slike tanker, selv om jeg ikke (enda) har hatt noen relevante opplevelser med det.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fordi du har fetish for selvkutting. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det kan være mange grunner til dette. Selv setter jeg ikke pris på det, men at noen skader seg selv kan være et tegn på at hun/han har veldig mye følelser. Eventuelt du rett og slett tenner på arr og sår. Har sett rarere ting enn det. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gjør da ingenting om du tenner på personer med slike tilbøyeligheter. Problemet kommer om du oppmuntrer til selve handlingene, da begynner det å bli farlig.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Bob_* Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nei oppfordrer ingen til å gjøre det...selv om jeg selvsagt (?) har vært inne på tanken å hjelpe noen med å gjøre det. Og er ikke bare suicidals og cutters, men andre ting også. Spiseforstyrrelser for eksempel. Kanskje ikke selve resultatet her heller som veier mest, men selve handlingen.. Vet ikke hvorfor det er sånn, men er vel ikke normalt å føle seg tiltrukket av slike personer Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 "Normalt" og seksuelt tenningsmønster hører veldig sjeldent sammen. Skjønner at du har tenkt på å hjelpe til og slikt, men det kan jeg ikke annet enn å fraråde sterkt. Det du tenner på er i hovedsak psykiske problemer, og er det noe personer med psykiske problemer ikke trenger, så er det å bli fortalt at slik selvdestruktiv atferd er positivt. Det vil selvsagt bare gjøre det vanskeligere å komme ut av problemene, noe du vil ønske for en du er glad i. Denne fetisjen din leves nok tryggere ut via rollespill enn realitet. Husk at det er mennesker med tildels store problemer vi snakker om her. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kanskje du liker deg i svake personers nærvær fordi du føler makt hos deg selv (kompenserer for egen dårlige selvtillit) ? Det er vanskelig å si. Det eneste jeg vet er at det kommer til å medføre noen utrivelige stunder for deg Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Bob_* Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Går vel egentlig ikke mye på makt eller selvtillitt, men kanskje heller mere mot de psykiske problemene som toth sier..tror jeg. Men hvis jeg blir glad i en av slik person, kanskje grunnen er nettopp problemene denne personen har..og at jeg ikke hadde vært like glad i henne dersom hun hadde vært 'normal'. Girls cutting themself are sexy Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er ikknoe værre enn at du er omtenksom for de med problemer. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Bob_* Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 I så fall hadde jeg vel ikke villet at de skulle skade seg selv.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hva er det egentlig du finner attraktivt med dem? Når jeg ser ei heit jente tenner jeg på kroppsdeler (ansikt inkludert) som jeg vil ta på, kysse, stryke, slikke, putte penis inn i eller liknende. Dette gjelder veldig ofte, på tvers av kulturer, runde og deilige former fra hofter, rumpe og pupper. Ellers er jeg fan av vestlige jenter og liker dermed ansikt og den slags som hører med, og jeg liker jentene slanke. Det siste kommer av holdninger jeg har fått servert gjennom hele oppveksten, antakeligvis. Det meste her er veldig normalt, og store deler av det ligger "programmert" inn i genene mine. Så over til din sak, hva er det du liker med de jentene du tenner på? Tenk over det, kanskje det ikke er så spennende som det der høres ut som heller. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Bob_* Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Akuratt hva er vansklig å forklare på en god måte...men kanskje fordi de lider.. fordi de er spesielle.. fordi de har det vondt.. fordi det er hot. Har egentlig ingen god forklaring på det. Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tenner du også på Gothic jenter? tror dette kan ha noe med at man liker det litt røft, hvis du skjønner hva jeg mener. Er mange som foreksempel tenner på smerte og kan synes at det og bli pisket eller lignende kan føles som pirrende. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Bob_* Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 næh ikke goth jenter.. heller ikke pisking og sånn egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå