Gå til innhold

Hvem bruker maskinen til hva?

Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på hvem som bruker maskinen (på jobben) når jeg ikke er tilstede. Sikkert ikke lett og finne ut hvem (uten å spørre alle og en hvermann), men til hva må vel gå an finne ut av?

På MAC er det noe som heter "sist brukte programmer". Finnes det en tilsvarende funksjon i XPpro? Kan søke på filer som er endret, men da har jeg ingen mulighet å finne ut hva de ev. kikker på, om det kopieres filer eller tilsvarende.

Har ikke så lyst å installere "kikke på kikkeren" programvare, håper løsningen ligger i XP ett sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke finne ut åssen programmer han har brukt direkte, men du kan finne ut åssen dokumenter han har vært innom. Viss du bruker den nye start-menyen skal det dukke opp en recent files. Viss ikke aktiverer du den ved å høyreklikke på taskbar, velge properities, velge start meny, velge customize (ikke classic start menu), velge advanced og så krysse av for det helt nederst i vinduet.

Når jeg tenker meg om er det sikkert mulig med den klassiske startmenyen også siden det fantes recent documents i win98 og 2k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...