KayAU Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Berre ein idè som slo meg medan vi holdt på å diskutere karaktersystemet: Kva med å ha med ei "Pluss og minus"-blokk i omtalane, av den typen dei har t.d. på hw.no eller Gamespot ("The Good" og "The Bad")? Eg har ikkje heilt bestemt meg for kva eg synest om denne idèen sjølv enno, men er interessert i å høyre kva de andre meiner. Ofte synest eg det er greit med ei slik blokk. Dersom eit spel til dømes har fått 6/10, men har "Bra 2-spelar coop-modus" oppførst som eit pluss, fortel det meg med ein gong at dette er eit spel eg vil sjå nærmare på. På den andre sida, kan dette føre til at folk let vere å lese teksten, og berre bruker oppsummeringa og karakteren? Meiningar? Kay Endret 8. desember 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja Hardware har jo også en sånn "funksjon". Hadde vært litt artig å sett her også. Likevel, vi har jo alltids konklusjonen da, som kort og godt ramser opp spillet på slutten. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er med på den!=) synes som sagt hele tall mellom 1-10 uten annet blir for tynt.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er med på den!=) synes som sagt hele tall mellom 1-10 uten annet blir for tynt.. 7454119[/snapback] Tynt? Man har jo to-tre sider med lesestoff før man kommer til karakteren. Karakteren er jo ikke det eneste som skal leses. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mente ikke at omtalen var tynn (forde om jeg mener de burde ha bittelitt mer til tider) .. mente at karakter oppsettet var tynt og altfor enkelt. Kan sikkert si at jeg har høye forventninger her.. men så er det tross alt en spillside med snart 105 000 medlemmer og da er krava høye til folka.=) Men som sagt tidligere.. det er jo min mening da=) kan hende folk synes den er feil=p Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det blir vel omtrent det same som konklusjonen, bare i stikkordsform. Sikkert greit viss du bare ønskjer eit kort overblikk av spelet, men du får jo ikkje heile bileta av korleis spelet er (noko som var grunnen til at Gamer.no gjekk bort frå delkarakterar for ei tid tilbake). Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Tja, veit ikkje om eg er heilt einig i det, det kjem vel heilt an på korleis konklusjonen er skriven. Ta ein titt på konklusjonen på "Twilight Princess"-omtalen, til dømes, klarar du å få ei oversikt over kva som er bra og dårleg i spelet ut ifrå den? Kay Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er sjølvsagt forskjellar på korleis konklusjonen er samansett. Samandrag er vel eit betre ord for det du ønskjer. Som sagt er dette fint for dei som ønskjer eit raskt overblikk over eit spel, men man går glipp av det store bilete. I og med at Gamer.no ikkje bruker delkarakterar lengre, vil eg tru at dei ønskjer eit større fokus på heile omtalen, og ikkje bare slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå