Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du har helt rett. På internett vil vi finne all mulig dritt, og dette er ikke noe annerledes. Selv om jeg er klar over all dritten så blir jeg likevel provosert når jeg støter på det. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk til trådstarter for rask respons... Nå har tråden en ok heading. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 I mange sammenhenger kan mennesker med downs være morsomme, mye pga personaliteten....ikke bare utseende messig. Syns den siden henger ut dem og slikt er ikke så bra akkurat. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det finnes både god og dårlig humor rundt downs syndrom. Ta f.eks siden som blir linket til. Det er et eksempel på skikkelig lavmål og dårlig humor. "Le av dem fordi de ser ut som de gjør". Et ekspempel på litt "varmere" humor er vel kanskje den "Idolsketsjen" til Team Antonsen. Der var det mennesker med downs som satt i dommerpanelet og de var med på spøken selv. Endret 8. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) AHAHAHA David Toska EDIT: HAHA noen har lagt ut datasmurf Endret 8. desember 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvem vet hva som får disse personene til å gjøre dette? Det er vel heller noe feil med dem og ikke disse funksjonshemmede barna Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Kan ikke nekte for at jeg trakk i smilebåndet når jeg leste navnet, men siden var bare teit. Edit: Til trådstarter, om ungene dine er så skjønne har du vel ingen grunn til å gjemme deg bak en ny bruker for å skjule at du er far til barn med downs? Endret 8. desember 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Har stor forståelse for aggresjonen som kommer til uttrykk her. Er selv av den oppfatning at det meste kan gjøres narr av så lenge den det gjelder er i posisjon til å kunne svare med samme mynt. Kan ikke tenke meg noe mer lavmåls enn folk som morer seg på bekostning av mennesker med Downs eller lignende. Nesten så jeg håper svina får barn med lignende syndrom så kanskje de kan lære seg litt medmennesklighet. Endret 8. desember 2006 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kan ikke nekte for at jeg trakk i smilebåndet når jeg leste navnet, men siden var bare teit. Edit: Til trådstarter, om ungene dine er så skjønne har du vel ingen grunn til å gjemme deg bak en ny bruker for å skjule at du er far til barn med downs? 7455228[/snapback] Hva om han faktisk er en ny bruker som henvender seg her i frustrasjon? Det er vel strengt tatt å dra det litt langt å si at han gremmer seg for å stå frem som far for barn med downs. Jeg mener, hvorfor i alle dager skulle det være noe å skamme seg over? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Til trådstarter, om ungene dine er så skjønne har du vel ingen grunn til å gjemme deg bak en ny bruker for å skjule at du er far til barn med downs? 7455228[/snapback] Hva om han faktisk er en ny bruker som henvender seg her i frustrasjon? Det er vel strengt tatt å dra det litt langt å si at han gremmer seg for å stå frem som far for barn med downs. Jeg mener, hvorfor i alle dager skulle det være noe å skamme seg over? 7455264[/snapback] Jeg vet ikke, jeg har ikke barn med downs. Men om han kan være mistenksom ovenfor de som legger ut bilder kan jeg være mistenksom ovenfor han. ("Er vel disse hackerne som snoker på andres pcerog stjeler bilder tenker jeg.") Endret 8. desember 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg blir irritert og lei meg naar jeg ser slikt. Dette er rett aa slett mobbing paa sitt groveste, og jeg er 100 % enig at dette er helt forkastelig. Det er virkelig noen mennesker som ikke vet hva det er aa vaere anderledes. Det er ikke noe man skal le av! Dessverre er det ingenting man kan gjore med denne siden. Dette er mest sannsynlig ikke ulovlig, og hvis serveren befinner seg i et annet land kan ikke de norske myndighetene gjore en dritt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det som også irriterer meg er at det er tydelig at brukere herfra har lastet opp diverse bilder til den siden. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Selvsagt. Det er trist at visse personer ikke har respekt for andre mennesker, uansett hvordan de ser ut eller oppforer seg. Jeg blir saa forbanna irritert paa personer som er slik. Og til dere paa diskusjon.no som har lastet bilder paa denne siden, skam dere. Dere tror det er morsomt i det oyeblikket dere gjor det, men tenk paa personen som dere faktisk laster opp. Jaevla idioter! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Forkastelig! Rett og slett!! At noen kan ha et så skjeivt menneskesyn. Endret 8. desember 2006 av simerix Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) WTF...glimte Datasmurf's bilde fra forumet der inne Noen fra diskusjon forumet som har lagt det opp Endret 8. desember 2006 av Chakl Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gidder ikke en gang gå inn på siden, bare overskriften på tråden viser hvor patetisk og tragisk denne nettsiden er. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg synes hele greia er forkastelig. Jeg blir rett og slett sint og provosert når jeg ser slike ting. 7453748[/snapback] Enig der, for noe dritt. De som lager sånt må jo ikke ha noe sans for sympati. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 WTF...glimte Datasmurf's bilde fra forumet der inne Noen fra diskusjon forumet som har lagt det opp 7456879[/snapback] Og nå er siden helt fjernet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ah, feil tråd.... Endret 8. desember 2006 av Battone Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jaja, da får vi gå tilbake til http://www.ratemypoo.com da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå