Hellemyr Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja.. det tar jo litt plass med BIGwater Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Ja.. det tar jo litt plass med BIGwater 7487547[/snapback] Jepp.. Men, paulinfrancis nevte tidligere i tråden her at han ville vurdert egen loop til blokkene til hk, pga redusert flow til cpu og gpu. Loop? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det han tenkte på er å ha et eget vannkjølingssett for dette. Parallellkobling gjør samme nytten (men dette er kun hvis hovekortblokkene bremser strømmen vesentlig). Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Det han tenkte på er å ha et eget vannkjølingssett for dette. Parallellkobling gjør samme nytten (men dette er kun hvis hovekortblokkene bremser strømmen vesentlig). 7489817[/snapback] I see... Som nevt ovenfor venter jeg i spenning på Corsair Nautilus. Skal i første omgang ha vannkjøling på CPU, og så GPU. Men, testen på HW har de kjørt CPU, GPU, HK og PSU uten videre problemer Endret 13. desember 2006 av Kula82 Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg kommer tilbakei romjula med noen bilder kanskje og temperaturer, så får vi se om Nautilusen duger God Jul!! Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ja, da er jeg ferdig med julefeiringa og fått montert på plass Corsair Nautlius 500. Kun på CPU foreløpig.. Installasjonen gikk smertefritt og systemet var opp på 15min. Har ingen bilder eav det, enda... Her er resultatet etter 15 min med OCCT. Kjørte 30 min tilsammen, og tempen forandret seg ingen ting. Rimelig fornøyd:) Er dog bedre resultater på hjemmesiden til Corsair, men de tester på en singel core, mens jeg kjører x2, som produserer mer varme. Har klokket opp litt, men som dere ser er tempen på "hovedkort" rimelig varm. Trenger mer kjøling der før jeg klokker opp no særlig mer.. Endret 4. januar 2007 av Kula82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå