JohndoeMAKT Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Høfflig, saklig, ikke nedlatende. Det er oppskriften til å løse slike saker (alle saker egentlig). Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 JohndoeMAKT: Their new.... Ikke There new.... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Headshot"]Hehe, meget bra.. Likte spesielt denne delen: "enkelte brukere liker å tyne systemet så langt det lar seg gå (kan sammenlignes med trimming av mopeder)" Kan sammenlignes med trimming av mopeder.. Hehe, bra beskrevet! skal det være te-skje, så skal det være te-skje. Virkelig bra formulert svar da du fremstår som datakyndig uten å være overdrevent nedlatende litt nedlating må man tillate seg, da. masing og tyting om at ting ikke funker når man selv har karnøflet cpu'en. han kan bare være glad jeg ikke tar datakonsulent-betalt for feilsøking. og bæring av 30kg uhåndterlig papp-eske fra posten og hjem er ikke noe man gjør for moro skyld heller. Det burde sette ham på plass. Det viser ihvertfall at han ikke kan ha hatt datakyndige personer til å se på produktene. De hadde garantert sett skadene på CPU og Vapochillen og ikke minst fått liv i et helt i orden hovedkort mnei, jeg er helt imponert.. nå skal det være sagt, vapoen er ikke for hvermannsen, men en kabel som henger og dingler og en enslig kabelsko rett vedsiden av.. 1 pluss 1, folkens.. jattajatta : kjøpet var godkjent av foreldrene, ja. jeg snakket tilogmed med moren før han sendte inn pengene. ellers, takk takk for støttende ord. kjekt å høre.. eh, lese forresten.. Hey, du må fortelle oss hvordan utfallet av denne saken ender! Siden jeg er veldig spent på hvodan det går. Har en liten anelse hvem som kommer til å gå ut med seieren. Ps. Hvorfor markerte du antall mld hos meg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 ikke hørt om utrykket elite=leet=1337? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå