Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Må man ha nunchuken for å spille? Er litt usikker på hvilke ting man trenger for å spille, hehe

7454570[/snapback]

Wii Sports og Wii play krever ikke Nunchuck. Ellers står det på spillene hva som kreves (coveret).

7454654[/snapback]

Boksing på Wii Sports krever vel nunchuck?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Må man ha nunchuken for å spille? Er litt usikker på hvilke ting man trenger for å spille, hehe

7454570[/snapback]

Wii Sports og Wii play krever ikke Nunchuck. Ellers står det på spillene hva som kreves (coveret).

7454654[/snapback]

7455257[/snapback]

De bruker hvertfall den i videoene jeg har sett av det.

Så det er altså en sånn bevegelsessensor i den også?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Det var 27 wii's på elkjøp hamar , og jeg fikk #25!

Fikk riktignok ikke med Zelda fra elkjøp, men kameraten min fiksa det på expert !

MÆÆÆN this is goood!

7454210[/snapback]

Yesda.. Nr 22 på Hamar på meg :) Fikk Zelda, men ikke ekstra Wiimote. Bror min var nr.23 og fikk også Zelda, så det var bare på nippet :p

Lenke til kommentar

7454570[/snapback]

7454654[/snapback]

7455257[/snapback]

De bruker hvertfall den i videoene jeg har sett av det.

Så det er altså en sånn bevegelsessensor i den også?

7455282[/snapback]

Ja, det er det, men ikke like avansert som i selve remoten, tror jeg.

I Zelda må man f.eks riste på nunchucken for å gjøre "sword spin"

Lenke til kommentar

Fikk en kompis av meg til å møte opp for å kjøpe Wii-en. Jeg sa han kunne møte opp kl 6, men han møtte opp kl 4.15 og var da nr. 29 av 30 som var sikra Wii :D. Uheldigvis har jeg feber, diare og hodepine, så jeg får ikke prøvd ut Wii-en noe særlig i dag :(.

Lenke til kommentar

Fikk verdens beste nyhet kl 14.45 i dag, fra Playcom. Vi har nå fått inn et parti Wii så din avsatte maskin er klar til henting.

Så nå sitter jeg her på jobb og trommer fingrer og venter til klokken skal bli 23.00 så jeg kan ruse hjem og plugge i mitt nye vidunder.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en Wii kom på Forus kl 06.50 og fikk den 29 konsollen av 30 konsoller :p. Men fikk ikke Zelda til 449kr men vennina til moren min stod i kø på EBGAMES på Kvadrat og hun kjøpte Zelda til meg :dribble:

FY F*** Wii eier :w00t: storkoser meg med Wii Sports spesielt med tennis siden jeg har spilt en del tennis fra før. Får god trening av det :love:

Lenke til kommentar
Gratulerer til alle som har fått seg en Wii, jeg husker selv hvordan det var for godt over 1 år siden når jeg fikk min X360, ingenting slår den følelsen der. Tror nok jeg må kjøpe meg en Wii selv når tilgjengeligheten blir litt bedre  :)

Edit: Btw, noen som vet hvordan tilstandene var på Elkjøp på Forus?

7454950[/snapback]

Var vått, kaldt og en god del folk. Vi laget liste slik at folk kunne oppholde seg under tak å greier og det gikk fint for seg selv om det ikke var nok Zelda til alle.

Lenke til kommentar

"¤%¤%#%&/"#¤

Jeg la inn forhåndsbestilling 14. _august_, hos MPX, og de presterer allikevel å dytte meg til levering på nyåret.

Sjelden har jeg vært så irritert på en nettbutikk som nå. Fint å vite hvor jeg _aldri_ skal handle mer. Ubrukelig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke tak i Wii, men jeg klarte å rappe til meg et Zelda før de ble utsolgt i hele hønefoss :)

De var forhåndsbestilte omtrent overalt, så den var kjip. Ikke på elkjøp, jeg hadde en kamerat som skulle stå i kø for meg, men moren hans glemte å vekke han og da fikk jeg den ikke. Hadde han vært der hadde jeg fått den, for siste Wii ble tatt rundt 9 tia :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...