Eddie81 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du en plasma eller en LCD så må du ha komponent kabel da den kabelen som følger med er noe av den verste møkka som kan fremskaffes. Bruker den medfølgende kabelen selv, og det ser veldig dårlig ut i forhold til det jeg har sett ved bruk av komponent. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Støtter denne. Har hatt min Wii siden romjulen, men fikk først skaffet meg komponentkabel i helgen og du verden for en forskjell. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 jeg fikk tak i min på torsdag! edwis på oslo city!! den siste de hadde igjen:D jippii!! og zelda såklart:) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Fikk min i starten av april 07 faktisk. Var en tur innom Cebit og tok turen innom Danmark før vi tok ferga over til Norge igjen og der fant jeg ut at de hadde en del Wii's igjen. Var innom en lekebutikk (der jeg var først) og der tok jeg med en Wii til 2199 DKK (Noe som tilsvarte ca. 2400,- etter den dagens kurs). Eller så hadde også flere butikker Wii inne da. Så om noen her vil ha en Wii og er på tur i Danmark så ville jeg anbefalt en tur innom kanskje en lekebutikk (jeg var innom Legekæden i en plass rett utenfor Fredrikshavn). EDIT: Var selvfølgelig Mars 2007, og ikke April. Undskyld for den Og en ting til. Toll over grensa går fint om du har vært ute av Norge lengre enn 24 timer. Da kan du ha med deg forbrukerelektronikk for inntil 6000,-. Endret 24. april 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Elkjøp på Skøyen fikk inn en liten forskyning med Wii i dag. Vet ikke hvor mange det er igjen, men det stod rundt 10 stk igjen på utstilling da jeg var der rundt kl 17. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Elkjøp Tiller hadde rundt 10 stk Wii når jeg var der før idag (24.04) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jøss. Bra å se at ting kommer inn igjen. Har ei venninde som har venta siden Desember. Enda ikke fått sin.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wii er tilgjengelig i så og si alle elkjøpbutikker i norge i dag og i morgen . Så bare å stikke innom. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wii er tilgjengelig i så og si alle elkjøpbutikker i norge i dag og i morgen . Så bare å stikke innom. 8465542[/snapback] Er jo godt å høre, så er spørsmålet, er det nok? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Wii er tilgjengelig i så og si alle elkjøpbutikker i norge i dag og i morgen . Så bare å stikke innom. 8465542[/snapback] Er jo godt å høre, så er spørsmålet, er det nok? 8465561[/snapback] Om det er en rundt 10 stk. per butikk (var ca. 10 stk. på ene elkjøpen) så bør det jo holde en liten stund. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fikk ihvertfall plukket opp en Wii på Carl Berner idag, så det er fortsatt muligheter for dere som sitter på gjerdet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er Wii-er på Elkjøp Stormarked Jessheim. Selv fikk jeg min Wii tidlig om morgenen på lansering. Synes synd på de som enda ikke har fått tak i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå