rudolfrock Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ble Wii og Zelda på meg! Dette blir en goood helg Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Var du heldig og fikk med deg en Wii? Eller må du vente?Diskuter! 7452869[/snapback] Jeg fikk. Pluss Zelda og Wii Play Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hehe grattis til dere som fikk wii da. jeg kom vel kanskje ett kvarter for seint. jeg skulle egentlig fått den siste på elkjøp, men så kom det en dude like før han som jobba der skulle dele ut den siste kølappen. vi hadde lodd trekning, og selvfølgelig tapte jeg. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp, stilte opp på Elkjøp i Arendal 8:05, fikk kølapp nr 13 (av 15) 5 minutter senere. Plukket meg med Zelda selvsagt, hadde nesten regnet med det var tomt når jeg kom frem men dengang ei! Lars Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Wii is in da house! Og Zelda og Wii play, men fikk ikke super monkey ball eller extra nunchuck Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Kom nettopp hjem fra Elkjøp Moa (ålesund) nå. Jeg møtte opp kl 05:30 og ble da nr.7 i køen! Kjøpte meg Wii, Zelda, Rayman, Wii play, extra nunchuck, 1 classic kontroll = 4240,- Jeg tok det siste zelda spillet, stod flere folk mellom meg og spill hyllen så jeg måtte strekke meg mellom noen folk for å knabbe den Holdt på å få panikk da det var bare 1 igjen. Edit: jeg var han med nisselue og termodress :!: Endret 8. desember 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg må vente. Jeg fikk ikke tak i en Wii, men om de tre konsollene som er på avveie dukker opp er jeg reddet. Det er svært hardt, faktisk. o.O Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er endel som skulker skolen/jobb i dag, med andre ord? Jeg venter til jeg bare kan gå å plukke en fra hylla på elkjøp i fred og ro jeg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Han eg deler leilighet med (Sjokoladekake)- fekk siste billett på Elkjøp Stormarked på Stord i hordaland. Så det blir visstnok Wii her i huset ikveld Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er endel som skulker skolen/jobb i dag, med andre ord? 7453541[/snapback] Skulke jobben? nei da har bare oppdratt meg en Wii feber, er syk *host* *host* Lenke til kommentar
Went Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Stod i samme køa som PantZman. Møtte vel opp mellom 6 og 7 med noen venner. Var i utgangspunktet med bare for å henge, men endte opp med å kjøpe en, og den skal selges asap. Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 men tar elkjøp imot forhåndsbestillinger da? i såfall stikker jeg nå pronto Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg fikk Wii + ekstra saker, men jeg må hente det senere på dagen, pokkers forsending av Wii ble utsatt... Damn whores.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det følger med både Wiimote og nunchuck, right? Hadde de komponentkabler der? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 De hadde component og RGB kabel til wii i Tromsø på elkjøp. Noe artig jeg så var at Elkjøp må opplyse om at de kan tilby en 2 års forsikring hvis kunden vil kjøpe. Dette grunnet alle uhellene med Wii som flyr inn i TVer.. HAHA alle lokket til seg å bruke et par hundre kroner mer for å forsikre seg at den ikke ryker.. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg fikk Wii + ekstra saker, men jeg må hente det senere på dagen, pokkers forsending av Wii ble utsatt... Damn whores.. 7453568[/snapback] Jepp, var irriterende det der, så frem til å springe hjem med en Wii. Nå må man ta masse bussturer nedover for å sjekke om de har fått inn i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk bare tak i Wii, ingen spill. Lett overalt etter Zelda. Får vel sjekke Alnabru og litt andre butikker før jeg gir opp. Blir ikke helt det samme uten Zelda i bokhylla. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk det igår ca ved 00:30 tiden. Desverre MÅ jeg ha en komponentkabel. Bestilte en på nett fra platekompaniet. Håper jeg får snart. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk tak i Wii og Zelda i Kristiansand (sørlandsparken) Stilte opp kl.03.30 og var nummer 4 av 41 som fikk wii.. Ble ganske mange som gikk tomhendte hjem... Var en kald og grå natt, men så absolutt verdt det! Bare synd dem ikke hadde komponent-kabel Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk både Wii, Zelda, Monkey Ball og ekstra nunchuck Fikk ikke WiiPlay da, på grunn av elkjøp sitt litt tåpelige system for ekstrautstyr Det var førstemann til mølle uansett hvilken plass man hadde i køen for alt utenom Wii og Zelda. Noen som vet om en sted i Oslo som har WiiPlay eller komponent kabelen? For da stikker jeg nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå