Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe grattis til dere som fikk wii da. jeg kom vel kanskje ett kvarter for seint.

jeg skulle egentlig fått den siste på elkjøp, men så kom det en dude like før han som jobba der skulle dele ut den siste kølappen. vi hadde lodd trekning, og selvfølgelig tapte jeg. :(

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra Elkjøp Moa (ålesund) nå. Jeg møtte opp kl 05:30 og ble da nr.7 i køen! Kjøpte meg Wii, Zelda, Rayman, Wii play, extra nunchuck, 1 classic kontroll = 4240,-

Jeg tok det siste zelda spillet, stod flere folk mellom meg og spill hyllen så jeg måtte strekke meg mellom noen folk for å knabbe den :love:

Holdt på å få panikk da det var bare 1 igjen.

:dribble:

Edit: jeg var han med nisselue og termodress :!:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

De hadde component og RGB kabel til wii i Tromsø på elkjøp.

Noe artig jeg så var at Elkjøp må opplyse om at de kan tilby en 2 års forsikring hvis kunden vil kjøpe. Dette grunnet alle uhellene med Wii som flyr inn i TVer.. HAHA :) alle lokket til seg å bruke et par hundre kroner mer for å forsikre seg at den ikke ryker..

Lenke til kommentar
Jeg fikk Wii + ekstra saker, men jeg må hente det senere på dagen, pokkers forsending av Wii ble utsatt... Damn whores..

7453568[/snapback]

Jepp, var irriterende det der, så frem til å springe hjem med en Wii. Nå må man ta masse bussturer nedover for å sjekke om de har fått inn i løpet av dagen. :cry:

Lenke til kommentar

Fikk både Wii, Zelda, Monkey Ball og ekstra nunchuck :D Fikk ikke WiiPlay da, på grunn av elkjøp sitt litt tåpelige system for ekstrautstyr :( Det var førstemann til mølle uansett hvilken plass man hadde i køen for alt utenom Wii og Zelda.

Noen som vet om en sted i Oslo som har WiiPlay eller komponent kabelen? For da stikker jeg nu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...