Döden Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ok. clario skrev nemlig; "Forcast channel og news channel, vertfall eneste forskjell jeg merka." 7587139[/snapback] Vel, ifølge Wikipedia åpner News Channel 27. januar, '07 - URL til Wiki. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er News Channel åpen? 7586942[/snapback] Nei, News Channel åpner 27. januar, neste år. 7587000[/snapback] Ja, jeg trodde da News channel hadde åpna? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Var nummer2 i køen utenfor platekompaniet, hvis noen leser aftenposten vat jeg han med hatten^^ Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hakke fått ennå. Jeg som ble lovet en på andre levering. De sier at de ikke har fått inn. Begynner jammen å tro at jeg har blitt lurt. Spaceworld Metro </3 De gidder ikke å ta telefonen når jeg ringer dem engang. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Samme her.. Skulle egentlig komme den 15. des.. Tror heller den kommer 15 jan. 'Kiipt assa..' Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det ligger en Wii på Elkjøp på Voss, og det skulle komme en mellom jul og nyttår på lekehuset eller hva det heter. Løp og kjøp! Jeg venter på neste leveranse. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen er som vet hva jeg bør velge av Red Steel og Call of Duty? Vurderer å kjøpe et av dem, men vet ikke hvilket. Har hørt at det er mange bugs på Red Steel, men COD 3 har jo ikke multiplayer.. Noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Har Wii jeg også no forresten Lenke til kommentar
Typho Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Da har jeg også endelig fått WIIen min :!: (driver å oppdaterer nå) Hentet den på Game/Spiderman i Drammen før i dag. Hadde desverre ikke fått inn Zelda så jeg kjøpte med Redsteel. Vil uansett ikke spille Zelda før jeg får tak i komponent kabler Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 E Redsteel egentlig spesielt bra..? har jo ikkje fått spesielt god kritikk.. Og den fektingen e den så gale som de ska ha det til: "som en slosskamp mellom huleboere"...:S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Syns faktisk Red Steel er god underholdning, første inntrykket spillet gir deg er...vel ikkje bra for å si det sånn. Men når man har kommet inn i kontrollene og slikt vokser spillet veldig mye på en. For å ikkje snakke om den råe musikken spillet bringer Mye herlig cheesy dialoger er det også Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes egentlig ikke spillet er så dårlig som anmeldelsene vil ha det til. Jeg synes kontrollsystemet er ganske greit. Musikken er enkelte steder rett og slett rå. Grafikken er liksom helt okei. Så selv om det helt klart ikke kan hevde seg som et av de større spillene gjennom tidene, er det et ganske så bra spill til tider. Men jeg synes historien og dialogene er ganske dårlige, platte og kjedelige. Det er noen ganger du ikke får lyst til å spille mer, fordi du rett og slett ikke får nok motivasjon av storylinen. Det blir litt "Go to X to catch up with X, ask X what he knows about X, and then go talk to X in his house in X." Det hele blir ganske kjedelig etterhvert, om du forstår. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hakke fått ennå. /wristcut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 [MOBBING] Jeg har Wii, har spillet gjennom Zelda snart 2 ganger, koser meg stort, er så kongen med denne konsollen [/MOBBING] Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 JEG HAR WII! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk min for to dager siden. Madammen og jeg har kost oss stort med Wii Sports og Rayman siden da. Beste konsoll-kjøpet jeg noen gang har gjort, føler jeg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk RGB-kabelen fra elkjøp i dag skarpt og fint bilde nå. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Dark_Nemesis:Hvor fikk du kjøp den? Endret 29. desember 2006 av vizit Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dark_Nemesis:Hvor fikk du kjøp den? 7600038[/snapback] Så vidt jeg vet hadde han forhåndsbestilt på Spaceworld Metro eller noe i den duren, og de fikk sikkert inn nå. Ellers ble han lei av å vente på Spaceworld og fant den et annet sted... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har forresten Wii jeg også nå Fikk den for en stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå