Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg møtte min samboer i det hun var på vei hjem fra en hektisk dag på skolen, og hva var det vel hun hadde under armen? jo en splitter ny Wii!!! Jeg skulle liksom møte henne på halvveien for å være snill, og i stedet ødela jeg julegaveoverraskelsen :) Jaja, bryr meg ikke om å vite hva jeg får til julegave jeg da :D

Lenke til kommentar
Fikk min Wii, men har til gode å prøve den enda..

 

Satt på Storo fra 6-tiden, men forsto jeg noen rett fikk ganske mange. Aner ikke om det kom mange før 10 som ikke fikk.

 

Hyggelig i hvert fall..

7454318[/snapback]

 

Kom rundt 07:30 jeg, og fikk #39 :)

(Av 40 konsoller).

 

Var mange foreldre som løp inn kl 10 ja.. var litt morsomt å se på faktisk :)

Mangler Zelda da, får se om jeg får fikset det en dag... Har nok med Rayman og Wii Sports til nå.

Lenke til kommentar
Har en kamerat som står utenfor Elkjøp på Tiller tror jeg. Stilte seg der kl. 6 tror jeg.

7452977[/snapback]

Tror ikke han rakk det gitt. Kom nettopp hjem fra Elkjøp Tiller, stått i kø siden halv 12(23:30) i går kveld, men fyfaen, når jeg pakker opp min nye Nintendo Wii nå føles det så jævlig verdt det! Var nummer ni i køa, og førstemann(som forøvrig kom klokka 9(21:00), fikk en gratis Wii :w00t: Får bare se hvor lenge jeg holder ut før jeg blækker nå :whistle:

7453098[/snapback]

En i kl. min var nr.2 i køa der og fikk Zelda gratis. Han var der i 7-tida i går kveld, men siden det ikke var noen andre der dro han til tanta si en stund før han dro tilbake igjen.

7456864[/snapback]

Mhm, spesiell type han der ja... ;)
Lenke til kommentar
Har en kamerat som står utenfor Elkjøp på Tiller tror jeg. Stilte seg der kl. 6 tror jeg.

7452977[/snapback]

Tror ikke han rakk det gitt. Kom nettopp hjem fra Elkjøp Tiller, stått i kø siden halv 12(23:30) i går kveld, men fyfaen, når jeg pakker opp min nye Nintendo Wii nå føles det så jævlig verdt det! Var nummer ni i køa, og førstemann(som forøvrig kom klokka 9(21:00), fikk en gratis Wii :w00t: Får bare se hvor lenge jeg holder ut før jeg blækker nå :whistle:

7453098[/snapback]

En i kl. min var nr.2 i køa der og fikk Zelda gratis. Han var der i 7-tida i går kveld, men siden det ikke var noen andre der dro han til tanta si en stund før han dro tilbake igjen.

7456864[/snapback]

Mhm, spesiell type han der ja... ;)

7458742[/snapback]

Snakka du me'n? :D

Lenke til kommentar

Jepps, fikk tak i, var noen timer etter åpingstider og kunne allikevel spasere inn i elkjøp/expert å kjøpe meg Wii. Zelda var det verre med, og ingen mulighet for å få tak i. Hvofor skal det være så forbaska vanskelig å trykke ut mange dvd'r? :( Jaja, får vente til den 15. før jeg får det da.. Imens koser familien seg med sports.

 

Pappa, som aldri har rørt en konsoll, knapt prøvd ei datamaskin, var ELLEVILL over Wii Tennis og Golf. Seriøst, ble så glad inni meg når jeg såg det faktisk var andre som drog glede av konsollen. <3 Wii

Lenke til kommentar

Jeg sendte fattern for å kjøpe min. Han støtte på over 30 mann i køen på Lefdal (fullt), 42 mann på Elkjøp giganten (fullt), og 8 mann på Expert stormarked (fullt). Så dro han på Toys R us og ble nummer 5 av 8 i køen. Så nå har jeg spilt Wii siden rundt klokken 16:00 idag, og den er en herlighet av de sjeldnere. Han fikk dog ikke kjøpt med Zelda, men skal plukke det opp snart. Men han fikk kjøpt med Red Steel, som forøvrig er et knallspill.

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar
Har en kamerat som står utenfor Elkjøp på Tiller tror jeg. Stilte seg der kl. 6 tror jeg.

7452977[/snapback]

Tror ikke han rakk det gitt. Kom nettopp hjem fra Elkjøp Tiller, stått i kø siden halv 12(23:30) i går kveld, men fyfaen, når jeg pakker opp min nye Nintendo Wii nå føles det så jævlig verdt det! Var nummer ni i køa, og førstemann(som forøvrig kom klokka 9(21:00), fikk en gratis Wii :w00t: Får bare se hvor lenge jeg holder ut før jeg blækker nå :whistle:

7453098[/snapback]

En i kl. min var nr.2 i køa der og fikk Zelda gratis. Han var der i 7-tida i går kveld, men siden det ikke var noen andre der dro han til tanta si en stund før han dro tilbake igjen.

7456864[/snapback]

Mhm, spesiell type han der ja... ;)

7458742[/snapback]

Snakka du me'n? :D

7458750[/snapback]

Neh, ikke mye iallefall. Observerte vel mer adferden hans :D
Lenke til kommentar
Kom rett før 1000 på elkjøp haugesund, akkurat for seint. Kjørte derretter bort på expert for å sjekke, og vips, ingen kø og en wii til meg! :D De hadde da ingen spill, men det finner jeg over alt.

 

Men sliter litt med at jeg har xbox360 fra før, er 2 konsoller for mye?

7460127[/snapback]

 

Ja, 2 konsoller er for mye. Jeg bor også i Haugesund. Så jeg kan kjøpe Wii'en din for, tja, halv pris? Er ikke det normal brukt pris nå om dagen? :D

Lenke til kommentar

Hva synes folk om spillene de har prøvd så langt? Min rangering ser foreløpig slik ut(basert på et ganske tynt førsteinntrykk):

 

1.Rayman: Raving Rabbids

2.Wii Sports

3.Super Monkey Ball: Banana Blitz

4.Wii Play

 

Har ikke prøvd Zelda enda, føler jeg må ha alle sanser intakt når det skal fordøyes ;-)

 

Tror forresten Tennis på Wii Sports mot en kompis er noe av det kuleste jeg har prøvd på lenge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...