Thor. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er med i en adventskalender på en side og ligger så langt på delt førsteplass med noen andre og står totalt fast. Kan dere se noe feil med bildet? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) mange av de er rette? + ord delings f eil Edit: For dere som sluttet skolen før dere begynte på skolen: Rette vil si at de ikke er ringer, som det så fantastisk står på pakken Endret 8. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ser heller ut som de bare ligger på siden, ikke at de er rette. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ringer akkar til øfas? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ØFAS er jo Øst-Finnmark Avfallsselskap da :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ØFAS er jo Øst-Finnmark Avfallsselskap da :/ 7453116[/snapback] http://www.ofas.net/ Ikke nødvendigvis... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 http://home.online.no/~oknalum/Orddelingsf...delingsfeil.htm er en ord-delings feil... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp, orddelingsfeilen er vel den mest synlige feilen her. Ser ikke noe annet. Bildet har ikke høy nok oppløsning til å kunne lese all teksten på pakken, så det kan vel ikke være der heller. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp, orddelingsfeilen er vel den mest synlige feilen her. Akkarringer - Akkar ringer? Hva faen er akkarringer anyway? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fristyrstekte ringer av akkar, som er en blekksprutart med ti armer. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 mange av de er rette? + ord delings f eil Edit: For dere som sluttet skolen før dere begynte på skolen: Rette vil si at de ikke er ringer, som det så fantastisk står på pakken 7452717[/snapback] Du virker jo genial haha. Alle ser jo at ringene er runde. Har ikke ledd så mye på lenge. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) mange av de er rette? + ord delings f eil Edit: For dere som sluttet skolen før dere begynte på skolen: Rette vil si at de ikke er ringer, som det så fantastisk står på pakken 7452717[/snapback] Du virker jo genial haha. Alle ser jo at ringene er runde. Har ikke ledd så mye på lenge. 7454557[/snapback] Nei, flere av dem er rette.. Syns ikke du og man driter seg ut når man gjør sånn som du netopp gjorde? Endret 8. desember 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 mange av de er rette? + ord delings f eil Edit: For dere som sluttet skolen før dere begynte på skolen: Rette vil si at de ikke er ringer, som det så fantastisk står på pakken 7452717[/snapback] Du virker jo genial haha. Alle ser jo at ringene er runde. Har ikke ledd så mye på lenge. 7454557[/snapback] jeg er tilfeldigvis genial, så der dreit du deg ut Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Ok.. Ny gåte... NB: Ikke gi meg et svar på denne. Må bare ha litt hjelp Jeg er pensjonist. Hvis du bytter om tallene i min alder, får du alderen på sønnen min. For ett år siden var jeg dobbelt så gammel som ham. Hvor gamle er vi to i dag? Tror da formelen blir: Pensjonisten's alder minus en delt på to Er det rett? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Faren er 73 og sønnen er 37 i dag. For ett år siden var faren 72 og sønnen 36. 36 x 2 = 72. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Faren er 73 og sønnen er 37 i dag. For ett år siden var faren 72 og sønnen 36. 36 x 2 = 72. 7466503[/snapback] TAkker. Får la det gå siden jeg kan vinne en liten premie i denne adventskalenderen (noe jeg ikke kan i skrapeloddkalenderen) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 når jeg hører ordet akkar tenker jeg med en gang på Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå