Gå til innhold

Spørsmål om Dvd lab pro, lager meny.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er rimelig fersk på DVD lab pro og lager min første meny. samler forskjellige småfilmer.

Har forsiden hvor man kan velge spill alle og velg film, så vis du trykker veld film, så får du en liste over alle filmene, men problemet er at vis du velger en film, så går den ikke tilbake i menyen velg film, men fortsetter på alle de andre filmene som er etter den i rekken.

Noen som kanskje vet hvorfor, og kan forklare meg det? husk jeg er fersk i dette og trenger en litt nøye forklaring.

Mvh

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde litt rask testing, med tre små filmklipp, og eg fekk det til å fungere. Skal forklare korleis eg gjorde, og byrjer med eit skjermskot av flytkartet (Oversatt frå engelsk flowchart, eg veit ikkje det norske ordet. Er ein figur som viser alle elementa på DVDen, og kvar linkane går.):

post-21406-1165594777_thumb.png

Tre stk. «Movie», to menyar og ein «Play all»:

Hovudmenyen har med to linkar. Den fyrste linken går til «Play all», den andre går til meny nummer to. «Play all» fekk eg, som du sikkert veit, ved å klikke på denne knappen:

post-21406-1165594963_thumb.png

Undermenyen har tre linkar, ein til kvar enkelt «Movie». Eg laga dei linkane ved å rett og slett dra kvar Movie frå lista i venstre del av vindauget, til menyen. Då vart det laga miniatyrbilete med link til filmen, og End link satt til Root. Vil du at det skal returnere til menyen der ein vel film må du endre den. Sjå biletet.

post-21406-1165595369_thumb.png

Andre ting å hugse på:

-Velg kva meny som skal vere Root (det fyrste som vert vist) ved å høgreklikke på menyen i flytkartet, og klikke «Set Menu as ROOT».

-Sjekk at End link for «play all»-elementet er ein meny. Klikk på det i flytkartet, og sjå kva som står i feltet eg viste bilete av i det førre innlegget mitt.

Håper dette var til litt hjelp iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...